Styczeń, 2013

Niedzielne rowerowanie z Ekipą Elbląską.

Niedziela, 6 stycznia 2013 · dodano: 06.01.2013 | Komentarze 2

Postanowiłem wyjechać naprzeciw rowerzystom elbląskim, którzy mieli dzisiaj przyjechać do Tczewa.

We wsi Lisewo Malborskie, zauważyłem w/w ekipę, dość liczną, tutaj zrobiłem nawrotkę i wszyscy razem pojechaliśmy w kierunku Mostu Lisewskiego. Wśród męskiej części napotkanych rowerzystów z Elbląga zauważyłem jedną rowerzystkę-Agnieszkę, był też Jarek z Lisewa Malborskiego.
Będąc na parkingu przed wjazdem na Most Lisewski, nadarzyła się okazja do zrobienia fotek, następnie okazuje się, iż kolega rowerzysta Bartek(biker z Elbląga) złapał przysłowiową "Gumę"(sporo natłuczonego szkła na poboczu w pobliżu!). Po naklejeniu łatki na dętkę tylnego koła, dalej ruszyliśmy przez most drogowy do Tczewa.

Wyjeżdżamy z Mostu, znów przygoda, następny kolega rowerzysta łapie "Gumę", zjeżdżamy na Bulwar Wiślany, tutaj wymieniony kolega zabrał się do wymiany dętki w tylnym kole roweru.

Między czasie koleżanka rowerzystka Agnieszka (bikerka z Elbląga), porobiła zdjęcia ciekawych miejsc na Bulwarze Wiślanym.

Po uporaniu z w/w awariami, pojechaliśmy dalej w kierunku Dworca Kolejowego PKP. Elblążanom bardzo spodobały się Nasze wiaty rowerowe postawione przy budynku Dworca PKP, do parkowania rowerów, z wrażenia bikerzy, aż musieli porobić zdjęcia, z jednoczesnym zapytaniem, dlaczego nie można by takich samych zrobić w Elblągu.

Kilka ciekawych wspólnych fotek przy "Choince Rowerowej", następnie wspólne fotki przed "Czarno-Białą-Lokomotywą Parową" na Dworcu Autobusowym.

Następnie udaliśmy się na herbatkę i kawę w Dworcowym Barze.
Po krótkich rozmowach, niestety czas mnie naglił, więc pożegnałem się z rowerzystami na Dworcu Kolejowym PKP, aby następnie udać się do domu.

Dziękuję rowerzystom z Elbląga i Jarkowi z Lisewa Malborskiego za miłe towarzystwo. Do zobaczenia na szlaku :)))

Mapka trasy:
[url=[/url]

Fotorelacja:

Wspólne zdjęcie na tle Mostu Lisewskiego z Arturem(arturbike). (fot. AgniechaEG)

Na Moście Lisewskim, od lewej Darek, Jarek i Bartek. (fot. arturbike)

Nasi przewodnicy od lewej DARO, JARHAW i nasz Bartuś © arturbike

Ekipa Elbląska gościnnie przy "Choince Rowerowej" przed Galerią Kociewską. (fot. AgniechaEG)

Ekipa Elbląska gościnnie przy "Czaro-Białej" Lokomotywie Parowej koło Dworca Autobusowego. (fot. AgniechaEG)

Rowerkami do Białej Góry.

Sobota, 5 stycznia 2013 · dodano: 05.01.2013 | Komentarze 4

Co tu dużo się rozpisywać, o godz.11 zbiórka pod sklepem Inter Marche, frekwencja rowerzystów dopisała, uzbierało się 6 rowerzystów tzn. Asia i Wiesiek, Marek , Jurek, Jarek i Ja. Tutaj Asia nadała plan aby grupowo rowerkami odwiedzić Białą Górę.
Pogoda sprzyjała nam, było bezdeszczowo, wiał wiaterek, to w plecy to z przodu.

Na trasie w Rezerwacie Mątawskim, zastaliśmy przydrożne wycinki drzew i krzewów, jak to ładnie określi pracownicy drogowi, udrażniano kanały spływowe.

Na moście historycznej Śluzy w Białej Górze, między dopływem rzeki Nogat, a główną rzeką Wisłą, zrobiliśmy wspólne foto wszystkich uczestników wycieczki, słoneczko próbowało się przebijać na horyzoncie.

Po dojechaniu do sklepu spożywczego w Białej Górze, postanowiliśmy zrobić małą przerwę na regenerację sił i na drobny posiłek z napojami.

Następną decyzją był powrót do Tczewa, przez Las Rezerwatu Mątawskiego, trasą przez wieś Cyganki i Miłoradz, dalej przez Kończewice, Starą Wisłę, Lisewo Malborskie.

W drodze za wsią Cyganki, na leśnym parkingu, wpadliśmy na pomysł rozpalenia ogniska w przeznaczonym do tego celu miejscu. Wszyscy zabrali się do zbierania drwa w lesie, po piętnastu, może dwudziestu minutach, ostatecznie udało się rozpalić ogień, na tyle duży, aby współtowarzysze przygody rowerowej mogli się ogrzać. Tutaj fotki przy ognisku. Niestety czas upływał nieubłaganie, zaczęliśmy się zbierać do dalszej podróży. Wygasiliśmy ogień w palenisku. Na rowerki i w drogę.

Będąc już przed Mostem Lisewskim, w miłym towarzystwie, pożegnaliśmy się najpierw z Jarkiem z Lisewa Malborskiego, a następnie Ja pożegnałem się z Asią, Wieśkiem, Markiem i Jurkiem przy "Choince Rowerowej" naprzeciw Galerii Kociewskiej w Tczewie.

Dziękuję Wszystkim za wspólne rowerowanie i do następnej wycieczki :)))

Mapka trasy:
[url=[/url]

Fotorelacja.

Zdjęcie grupowe. Ekipa w komplecie na moście drogowym historycznej Śluzy Rzecznej w Białej Górze. (udostępnione dzięki koleżance Asi - Nefre).

Biała Góra zdobyta….. © Nefre

Na moście drogowym historycznej śluzy rzecznej w Białej Górze.
Na moście śluzy w Białej Górze, z widokiem na rzekę Nogat. © daroexp

Widok na śluzę w Białej Górze.
Widok na Historyczną Śluzę w Białej Górze - 05-01-2013. © daroexp

Zdjęcie grupowe. Przy ognisku na parkingu leśnym, przy drodze do Miłoradza (udostępnione dzięki koleżance Asi - Nefre).
Przy ognisku cieplej, szkoda, że nie mamy czego upiec((((( © Nefre

Zdjęcie grupowe. W drodze powrotnej do Tczewa przez Most Lisewski na rzece Wiśle. (udostępnione dzięki koleżance Asi - Nefre).