Grudzień, 2013

• Temperatura -1.0°C

Sylwestrowa Grupowa rowerówka i załatwianie spraw na mieście.

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 0

Opisze krótko, w grupie 6-osobowej zrobiliśmy wycieczkę rowerową po Lubiszewie, lesie Rokickim, przejeżdżając dalej przez  Zwierzynek i  Śliwiny, później  przez Górki w Tczewie. Tutaj się żegnamy z Damianem. Na Górkach podziwiamy stawki i ptasznik parkowy. Z Górek wyjeżdżamy i wykonujemy  powrót ulicą 30-Stycznia do Centrum Tczewa. Tutaj się żegnamy z Asią(Nefie) i Mirkiem(mklos) oraz z Jurkiem, Ja natomiast z Jarkiem jedziemy na Kanonkę poszukać stojaka narzędziowego dla rowerów, który miał gdzieś się tam  znajdować w TCSiR, Jarek wreszcie go znalazł. Na ulicy Wojska Polskiego żegnam się z kolegą Jarkiem(jarhaw) i jadę jeszcze do „Biedronki” na zakupy i na Starówkę Tczewską pozałatwiać drobne sprawy.

Pod koniec wycieczki rowerowej był też czas na Życzenia Noworoczne między rowerzystami. Ogólnie pogoda ładna z lekkim przymrozkiem.

Uczestnicy wycieczki rowerowej: Asia(Nefie), Mirek(mklos), Marek(sikorski33), Jurek, Jarek(jarhaw), Damian i Ja - Darek.

Wszystkim uczestnikom wycieczki sylwestrowej i tegorocznym rowerzystom(tkom) z którymi miałem okazję jeździć na wspólnych wycieczkach - Serdeczne Podziękowania, Najlepsze Życzenia Noworoczne. Do zobaczenia na drogach i szlakach w Nowym 2014 roku :))

Wszystkich odwiedzających Mój blog rowerowy Serdecznie Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie  komentarze  :))

29-12-2013. Na rowerach na plaże w Stegnie.

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 5

Dziś z rana z kolegami rowerzystami Mirkiem i Damianem postanowiliśmy pojechać do Stegny, celem spotkania się na plaży z rowerzystami z Elbląga(Rowerowa Stegna Dareckiego). Na plaże dotarliśmy bez problemów. Przy okazji zobaczyliśmy kąpiel Elbląskich Morsów. Po niedługim czasie wyjechaliśmy ze Stegny w towarzystwie Artura i Mariusza, którzy postanowili odprowadzić Nas, aż do Nowego Stawu przejeżdżając od Cyganek przez Nowy Dwór Gdański. Gdy dojechaliśmy wreszcie do Nowego Stawu, zajeżdżamy do Cukierni "Jędruś", tutaj degustacja ciastek z herbatą i kawką. Rowerzyści z Elbląga po pobycie w Cukierni żegnają się z Nami i udają się w drogę powrotną do Elbląga, My zaś jedziemy ku Lichnowy, Dąbrowie i Lisewo Malborskie. Żegnam się z Mariuszem i Damianem za mostem Lisewskim, Oni zjeżdżają na Bulwar Wiślany, Ja sam jadę ku rondzie przy Urzędzie Miejskim w Tczewie i dalej ulicą Wojska Polskiego do domciu. W drodze powrotnej ze Stegny jechaliśmy pod wiatr, więc warunki były uciążliwe. Do Stegny z wiatrem.

Dziękuję kolegom rowerzystom Mirkowi i Damianowi za wspólnie spędzony czas na rowerkach i w Cukierni :))

Podziękowania dla kolegów Artura i Mariusza z Elbląga za wspólną jazdę na rowerkach i towarzystwo w Cukierni :))

Mam parę fotek z niedzielnej rowerówki to niebawem dodam...

28-12-2013. Grupowo na rowerze po Kociewiu.

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 0

Było miło i sympatycznie. Resztę opisu dodam niebawem.

Cierpliwości...

Dwa razy Jaz Młynki-Swarożyn i spotkanie się z Asią i Wieśkiem.

Sobota, 21 grudnia 2013 · dodano: 21.12.2013 | Komentarze 2

Dziś treningowo na rowerku z Tczewa do jazu Młynki-Swarożyn, nad rzeką Szpęgawa. Następnie spotkanie się z Asią i Wieśkiem i jazda do Boroszewa, na zakupy po rybki do gospodarstwa hodowlanego. Powrót drogą przez Małżewo i Małżewko do Stanisławia, następnie ścieżkami rowerowymi do Tczewa. Było miło i sympatycznie, a przede wszystkim jazda na świeżym powietrzu po drogach leśnych.

Asia i Wiesiek, dzięki za wspólny czas na rowerkach -:)

Wszystkim odwiedzającym mój blog rowerowy dziękuję i za wszelkie komentarze też-:)

Fotoskładanka przedstawia rowerzystów Darka, Asię i Wieśka. Na górnych zdjęciach jaz na rzece Szpęgawa w Młynkach, a na dolnych przy sklepie w Wędkowych i na gospodarstwie hodowli ryb w Boroszewie. Fotoskładanka przedstawia rowerzystów Darka, Asię i Wieśka. Na górnych zdjęciach jaz na rzece Szpęgawa w Młynkach, a na dolnych przy sklepie w Wędkowych i na gospodarstwie hodowli ryb w Boroszewie
Fotoskładanka przedstawia rowerzystów Darka, Asię i Wieśka. Na górnych zdjęciach jaz na rzece Szpęgawa w Młynkach, a na dolnych przy sklepie w Wędkowych i na gospodarstwie hodowli ryb w Boroszewie © daroexp

Kategoria Grupowo, Samotnie, Trening

Spotkanie z ekipą elbląską po raz drugi.

Niedziela, 15 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 6

Było tak, telefon w południe od Mariusza, że zmierzają razem z Agnieszką i Sylwkiem na rowerkach ku Malborkowi. Po rozmowie telefonicznej postanawiam wyjechać rowerzystom elbląskim na spotkanie. Po południu w Lichnowy dochodzi wreszcie do spotkania z rowerzystami na drodze. Po przywitaniu się postanawiamy jak najszybciej dojechać do Dąbrowy i Lisewa Malborskiego. Dojeżdżamy tam dość szybko i po przejechaniu Mostu Lisewskiego, zjeżdżamy szybko na Bulwar Wiślany, aby następnie dotrzeć do Starego Miasta.

Przy Choince Świątecznej koło Urzędu Miasta Tczewa robimy parę fotek.

15-12-2013. Mariusz i Agnieszka przy oświetlonej świątecznej choince koło Urzędu Miejskiego w Tczewie © daroexp

Dalej przejeżdżamy przez ul.Wojska Polskiego i skręcamy na ul.Jedności Narodu, aby skrótami dojechać do placu parkingowego przy supermarkecie "Piotrze i Pawle", celem sfotografowania pięknie oświetlonego Świątecznego Drzewka stojącego przed wejściem do tego supermarketu.
15-12-2013. Zdjęcie pięknie oświetlonego drzewka świątecznego przed wejściem do supermarketu "Piotr i Paweł" mieszczącego się przy ulicy Kwiatowej 4 w Tczewie © daroexp

Następnie jedziemy ku placowi dworcowemu, aby elbląscy bikerzy mogli sfotografować Świąteczną Rowerową Choinkę.
Wspólną decyzją jedziemy do restauracji "Pod Orłem" na małą kolacyjkę.
Po kolacyjce ruszamy dalej, pokonujemy Most Lisewski, później Lisewo Malborskie, Dąbrowę i Lichnowy.

Ścieżkami rowerowymi dojeżdżamy do Nowego Stawu. Robimy małą przerwę. Zrobiłem wieczorne zdjęcie, przepraszam za jakość.
15-12-2013.Grupa rowerowa dojeżdża wreście do Nowego Stawu, tutaj krótki postój i odpoczynek. Moi towarzysze rowerowi pojechali dalej w kierunku Elbląga, a Ja wracam z powrotem do Tczewa © daroexp

Tutaj podejmuję decyzję, że na tym poprzestanę i pożegnam się z miłymi towarzyszami rowerowymi, kawałek od centrum Nowego Stawu. Mariusz, Agnieszka i Sylwek pojechali dalej w stronę wylotówki z miasta na drogę nr.55 i dalej do Elbląga. Ja nawróciłem ku Lichnowy i Dąbrowie. Trasę od Lisewa Malborskiego do Mostu Lisewskiego dość szybko pokonałem. Do domciu dotarłem cały i zdrowy. Wieczorem pokropywał drobny deszczyk(mżawka).
Tak to wyglądało w skrócie.

Mariuszu, Agnieszko i Sylwku - Dziękuje za odwiedziny Naszego Miasta Tczewa i za wspólnie spędzony czas na rowerkach i w restauracji :))

Wszystkim odwiedzającym mój blog rowerowy Dziękuję i za wszelkie komentarze :))

14-12-2013. Szybki wypad rowerowy z Jarkiem.

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 2

Co tu dużo się rozpisywać, z rana telefon do Jarka(jarhaw) i mała pętelka przez Rokitki, szutrami do Lubiszewa i z powrotem do Tczewa. Pogoda deszczowa, mżawka, więc szybko skończyliśmy tego dnia z rowerkami.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog rowerowy :)))

Na spotkanie z bikerami z Elbląga.,

Piątek, 13 grudnia 2013 · dodano: 13.12.2013 | Komentarze 2

Rowerzyści z Elbląga dziś popołudniu zaplanowali wypad rowerowy do Tczewa, celem sfotografowania naszej Choinki Rowerowej stojącej na placu dworcowym przy Galerii Kociewskiej. Postanowiłem wyjechać im na przeciw do Nowego Stawu. Pogoda niezbyt napawała optymizmem do jazdy rowerowej, pomimo tego spotkałem się za Trępnowy na ścieżce rowerowej z Krzysztofem, Mariuszem i Piotrem. Po przywitaniu się postanawiamy jechać dalej ku Lichnowy i Dąbrowie.

Do Lisewa Malborskiego docieramy w miarę szybko i robimy sobie wspólną fotkę na Moście Lisewskim.

Zdjęcie grupowe rowerzystów na Moście Lisewskim nad Wisłą w Tczewie © daroexp

Po przejechaniu mostu, okazuje się że Krzysztof "łapie gumę". Naprawia ją na chodniku powyżej Bulwaru Wiślanego. Dalej postanawiamy pojechać na Dworzec PKP, celem zobaczenia Choinki Rowerowej.

Tutaj Mariusz przy Świątecznym Aniołku na placu dworcowym.

Mariusz - rowerzysta z Elbląga przy pięknie oświetlonym aniołku przy Dworcu PKP w Tczewie © daroexp

Tutaj Krzysztof i Piotr przy Świątecznej Rowerowej Choince.
Rowerzyści z Elbląga Krzysiek i Piotr przy Choince Rowerowej na placu dworcowym przy Galerii Kociewskiej w Tczewie © daroexp

Kręcimy się troszkę po ulicach Tczewa.
Towarzystwo troszkę zgłodniało więc szybka decyzja, ruszamy do restauracji "Pod Orłem" na małą kolacyjkę. Będąc na miejscu zamawiamy 3 porcje pysznych gorących "flaczków" i jedną porcję "żurku w chlebku".

Mariusz, Krzysiek i Piotr w restauracji "Pod Orłem" w Tczewie © daroexp

W restauracji było ciekawie i po posileniu się ruszamy ostatecznie na Dworzec PKP. Chłopaki z Elbląga do swojego Miasta mają pociąg o godzinie 22:21. Po zakupieniu biletów, czas jeszcze na małe kawki expresso i odprowadzenie towarzyszy rowerowych na peron. Pociąg wjeżdża punktualnie na peron stacji. Tutaj żegnam się z Nimi.

No i tak to dziś wieczorem wyglądało wspólne jeżdżenie z bikerami z Elbląga.

Dziękuję jeszcze raz Krzyśkowi, Mariuszowi i Piotrowi za mile spędzony czas i za przyjazd do Tczewa :))

Wszystkim zaglądającym na mojego bloga i komentarze też Wielkie Dzięki i pozdrawiam :))

Jest kilka fotek z wieczornej wycieczki, to je niedługo dołączę, tylko je opiszę, cierpliwości.

• Temperatura -3.0°C

Na Grudniowe Pączki Mareckiego.

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 08.12.2013 | Komentarze 9

Planowana z tygodniowym wyprzedzeniem przez tczewskich rowerzystów wycieczka do Cukierni "Jędruś" w Nowym Stawie na tzw. Pączki Mareckiego wreszcie się zrealizowała.
W kilku słowach opiszę co i jak.
Najpierw hasło sms-we: zbiórka o godzinie 9:30 przed InterMarche na Suchostrzygach. Ostatecznie spotykam moich towarzyszy rowerowych w składzie Asia, Marek i Mirek przy Moście Lisewskim i tu miłe zaskoczenie, Asia wręcza mi Prezencik z okazji moich urodzin, obchodzonych dzisiejszego dnia. Bardzo Mnie to ucieszyło i po złożeniu życzeń urodzinowych postanawiamy powoli i spokojnie zejść na ulicę poniżej mostu w Lisewie Malborskim, środki ostrożności były nad wszech miar wskazane, bo tego ranka mieliśmy niezłą lodową "szklankę", co groziło wywrotką i bolesnym kontaktem z podłożem.
W miarę szybko przejeżdżamy przez Dąbrowę i Lichnowy. Tutaj niespodzianka, dołącza do nas piąty uczestnik naszej wycieczki Jarek.

[big][i]W drodze do Nowego Stawu, Asia, Mirek i Marek.

08-12-2013. W drodze do Nowego Stawu. Na pierwszym planie Asia, na drugim planie od lewej Mirek i Marek © daroexp

Dojeżdżamy wreszcie do Nowego Stawu. Na miejscu okazuje się że w Cukierni Jędruś jesteśmy jako pierwsi, jest godzina 10:55.

Nikogo z rowerzystów elbląskich jeszcze nie ma. Zamawiamy sobie ciacha i kawkę. Na zdjęciu poniżej: od lewej Marek, Asia, Mirek, Darek i Jarek.

08-12-2013. Nasza ekipa rowerowa degustuje słodkości w Cukierni Jędruś w Nowym Stawie.Uczestnicy: od lewej Marek, Asia, Mirek, Darek i z prawej Jarek © daroexp

W trakcie oczekiwania, dowiadujemy się z pewnych źródeł, że jedzie do Nowego Stawu 12 osobowa grupa z Elbląga.

Gdzieś około południa wchodzą do Cukierni pierwsi bikerzy z ekipy Mareckiego. Było fajnie i sympatycznie, był czas na fotki i rozmowy z uczestnikami tegorocznego RMDP-2013 - tzn. Rowerowego Maratonu Dookoła Polski w 10dni.

08-12-2013. Po dłuższym oczekiwaniu w Cukierni Jędruś nasza ekipa Tczewska doczekała się wreście rowerzystów z Elbląga. Wszyscy są już w komplecie. Można zaczynać Pączki Mareckiego © daroexp

W dobrym humorze musiałem się pożegnać z moimi towarzyszami rowerowymi z Tczewa i z Elbląga. Powód, tego dnia miałem napięty harmonogram dnia, trzeba było być w kilku miejscach naraz, a czasu było mało.
Szczęśliwie docieram na rowerku do Tczewa, pomimo wielu pułapek lodowych na drodze, na szczęście "gleby nie zaliczam".
No i tak w telegraficznym skrócie nakreśliłem jak było tego dnia.

Asiu, Marku, Mirku i Jarku - Dzięki za mile spędzony czas na rowerkach i w Cukierni:)) Oczywiście też za Prezencik Urodzinowy:))

Ekipie Elbląskiej za mile spędzony czas w Cukierni:))

Z ostatniej chwili, jednak koleżanka Asia zaliczyła poślizg i się troszkę poobijała:( Wracaj szybko do zdrowia, bo czekają Nas następne ciekawe wycieczki:))

Dziękuję też wszystkim za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze:))

Wspólna grupowa rowerówka po okolicznych lasach, z ogniskiem i kiełbaskami nad jeziorem w Trzcińsku.

Niedziela, 1 grudnia 2013 · dodano: 01.12.2013 | Komentarze 10

Tego dnia wybraliśmy się w składzie 6 osób na wycieczkę rowerową po okolicznych lasach Kociewia, z dłuższym przystankiem nad jeziorem w Trzcińsku, celem rozpalenia ogniska i upieczenia kiełbasek. Pogoda dopisywała, drogi leśne były przejezdne.

Zbiórka przed InterMarche na Suchostrzygach w Tczewie. Na zdjęciu Asia, Mirek, Mirka, Jurek i Wiesiek.

Zbiórka przed InterMarche na Suchostrzygach w Tczewie. Na zdjęciu Asia, Mirek, Mirka, Jurek i Wiesiek © daroexp

Zdjęcie grupowe przy drodze technicznej z Młynek do Wędkowy. Od prawej Asia, Mirka, Wiesiek, Darek, Mirek i Jurek.
Zdjęcie grupowe przy drodze technicznej z Młynek do Wędkowy. Od prawej Asia, Mirka, Wiesiek, Darek, Mirek i Jurek © daroexp

Pieczenie kiełbasek przy ognisku nad jeziorem w Trzcińsku.
30-11-2013 Pieczenie kiełbasek przy ognisku nad jeziorem w Trzcińsku. © daroexp

Asia i Mirka przy ognisku, na drugim planie nad jeziorem Wiesiek w Trzcińsku.
30-11-2013 Rowerzystka Asia i Mirka przy ognisku, na drugim planie nad jeziorem Wiesiek w Trzcińsku. © daroexp

Dziękuję Wszystkim uczestnikom wycieczki za wspólne towarzystwo i mile spędzony czas :))

Dziękuję też Wszystkim odwiedzającym Mój blog rowerowy i za ich komentarze :))