• Temperatura -1.0°C

Sylwestrowa Grupowa rowerówka i załatwianie spraw na mieście.

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 0

Opisze krótko, w grupie 6-osobowej zrobiliśmy wycieczkę rowerową po Lubiszewie, lesie Rokickim, przejeżdżając dalej przez  Zwierzynek i  Śliwiny, później  przez Górki w Tczewie. Tutaj się żegnamy z Damianem. Na Górkach podziwiamy stawki i ptasznik parkowy. Z Górek wyjeżdżamy i wykonujemy  powrót ulicą 30-Stycznia do Centrum Tczewa. Tutaj się żegnamy z Asią(Nefie) i Mirkiem(mklos) oraz z Jurkiem, Ja natomiast z Jarkiem jedziemy na Kanonkę poszukać stojaka narzędziowego dla rowerów, który miał gdzieś się tam  znajdować w TCSiR, Jarek wreszcie go znalazł. Na ulicy Wojska Polskiego żegnam się z kolegą Jarkiem(jarhaw) i jadę jeszcze do „Biedronki” na zakupy i na Starówkę Tczewską pozałatwiać drobne sprawy.

Pod koniec wycieczki rowerowej był też czas na Życzenia Noworoczne między rowerzystami. Ogólnie pogoda ładna z lekkim przymrozkiem.

Uczestnicy wycieczki rowerowej: Asia(Nefie), Mirek(mklos), Marek(sikorski33), Jurek, Jarek(jarhaw), Damian i Ja - Darek.

Wszystkim uczestnikom wycieczki sylwestrowej i tegorocznym rowerzystom(tkom) z którymi miałem okazję jeździć na wspólnych wycieczkach - Serdeczne Podziękowania, Najlepsze Życzenia Noworoczne. Do zobaczenia na drogach i szlakach w Nowym 2014 roku :))

Wszystkich odwiedzających Mój blog rowerowy Serdecznie Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie  komentarze  :))