29-12-2013. Na rowerach na plaże w Stegnie.

Niedziela, 29 grudnia 2013 · dodano: 29.12.2013 | Komentarze 5

Dziś z rana z kolegami rowerzystami Mirkiem i Damianem postanowiliśmy pojechać do Stegny, celem spotkania się na plaży z rowerzystami z Elbląga(Rowerowa Stegna Dareckiego). Na plaże dotarliśmy bez problemów. Przy okazji zobaczyliśmy kąpiel Elbląskich Morsów. Po niedługim czasie wyjechaliśmy ze Stegny w towarzystwie Artura i Mariusza, którzy postanowili odprowadzić Nas, aż do Nowego Stawu przejeżdżając od Cyganek przez Nowy Dwór Gdański. Gdy dojechaliśmy wreszcie do Nowego Stawu, zajeżdżamy do Cukierni "Jędruś", tutaj degustacja ciastek z herbatą i kawką. Rowerzyści z Elbląga po pobycie w Cukierni żegnają się z Nami i udają się w drogę powrotną do Elbląga, My zaś jedziemy ku Lichnowy, Dąbrowie i Lisewo Malborskie. Żegnam się z Mariuszem i Damianem za mostem Lisewskim, Oni zjeżdżają na Bulwar Wiślany, Ja sam jadę ku rondzie przy Urzędzie Miejskim w Tczewie i dalej ulicą Wojska Polskiego do domciu. W drodze powrotnej ze Stegny jechaliśmy pod wiatr, więc warunki były uciążliwe. Do Stegny z wiatrem.

Dziękuję kolegom rowerzystom Mirkowi i Damianowi za wspólnie spędzony czas na rowerkach i w Cukierni :))

Podziękowania dla kolegów Artura i Mariusza z Elbląga za wspólną jazdę na rowerkach i towarzystwo w Cukierni :))

Mam parę fotek z niedzielnej rowerówki to niebawem dodam...