• Temperatura -3.0°C

Na Grudniowe Pączki Mareckiego.

Niedziela, 8 grudnia 2013 · dodano: 08.12.2013 | Komentarze 9

Planowana z tygodniowym wyprzedzeniem przez tczewskich rowerzystów wycieczka do Cukierni "Jędruś" w Nowym Stawie na tzw. Pączki Mareckiego wreszcie się zrealizowała.
W kilku słowach opiszę co i jak.
Najpierw hasło sms-we: zbiórka o godzinie 9:30 przed InterMarche na Suchostrzygach. Ostatecznie spotykam moich towarzyszy rowerowych w składzie Asia, Marek i Mirek przy Moście Lisewskim i tu miłe zaskoczenie, Asia wręcza mi Prezencik z okazji moich urodzin, obchodzonych dzisiejszego dnia. Bardzo Mnie to ucieszyło i po złożeniu życzeń urodzinowych postanawiamy powoli i spokojnie zejść na ulicę poniżej mostu w Lisewie Malborskim, środki ostrożności były nad wszech miar wskazane, bo tego ranka mieliśmy niezłą lodową "szklankę", co groziło wywrotką i bolesnym kontaktem z podłożem.
W miarę szybko przejeżdżamy przez Dąbrowę i Lichnowy. Tutaj niespodzianka, dołącza do nas piąty uczestnik naszej wycieczki Jarek.

[big][i]W drodze do Nowego Stawu, Asia, Mirek i Marek.

08-12-2013. W drodze do Nowego Stawu. Na pierwszym planie Asia, na drugim planie od lewej Mirek i Marek © daroexp

Dojeżdżamy wreszcie do Nowego Stawu. Na miejscu okazuje się że w Cukierni Jędruś jesteśmy jako pierwsi, jest godzina 10:55.

Nikogo z rowerzystów elbląskich jeszcze nie ma. Zamawiamy sobie ciacha i kawkę. Na zdjęciu poniżej: od lewej Marek, Asia, Mirek, Darek i Jarek.

08-12-2013. Nasza ekipa rowerowa degustuje słodkości w Cukierni Jędruś w Nowym Stawie.Uczestnicy: od lewej Marek, Asia, Mirek, Darek i z prawej Jarek © daroexp

W trakcie oczekiwania, dowiadujemy się z pewnych źródeł, że jedzie do Nowego Stawu 12 osobowa grupa z Elbląga.

Gdzieś około południa wchodzą do Cukierni pierwsi bikerzy z ekipy Mareckiego. Było fajnie i sympatycznie, był czas na fotki i rozmowy z uczestnikami tegorocznego RMDP-2013 - tzn. Rowerowego Maratonu Dookoła Polski w 10dni.

08-12-2013. Po dłuższym oczekiwaniu w Cukierni Jędruś nasza ekipa Tczewska doczekała się wreście rowerzystów z Elbląga. Wszyscy są już w komplecie. Można zaczynać Pączki Mareckiego © daroexp

W dobrym humorze musiałem się pożegnać z moimi towarzyszami rowerowymi z Tczewa i z Elbląga. Powód, tego dnia miałem napięty harmonogram dnia, trzeba było być w kilku miejscach naraz, a czasu było mało.
Szczęśliwie docieram na rowerku do Tczewa, pomimo wielu pułapek lodowych na drodze, na szczęście "gleby nie zaliczam".
No i tak w telegraficznym skrócie nakreśliłem jak było tego dnia.

Asiu, Marku, Mirku i Jarku - Dzięki za mile spędzony czas na rowerkach i w Cukierni:)) Oczywiście też za Prezencik Urodzinowy:))

Ekipie Elbląskiej za mile spędzony czas w Cukierni:))

Z ostatniej chwili, jednak koleżanka Asia zaliczyła poślizg i się troszkę poobijała:( Wracaj szybko do zdrowia, bo czekają Nas następne ciekawe wycieczki:))

Dziękuję też wszystkim za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze:))

daro
| 09:06 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj Asiu, było miło i sympatycznie, to się liczy, do następnej wspólnej wycieczki, może pojedziemy w teren, kto wie, zobaczymy. Pozdrawiam Ciebie:) Darek
Nefre
| 15:52 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Fajnie było:)))
daro
| 13:30 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Dziękuje Marku za Życzenia urodzinowe, za prezent, mile spędzony czas na rowerach i w Cukierni Jędruś:) Mam nadzieję, że herbatka smakowała:)) Do następne wspólnej wycieczki, mam nadzieję że niebawem:)
sikorski33
| 13:00 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie. Było fajnie, i jaszcze raz życzenia dla solenizanta :)
daro
| 12:41 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj @biber - Rafał dzięki, Tobie też życzę dużo ciekawych planów rowerowych na następny rok 2014:) Może się wreszcie kiedyś spotkamy na rowerowym szlaku w Polsce:)
@arturbike - Arturze, Wielkie Dzięki, w imieniu swoim i żony Doroty podziękowania za życzenia rocznicowe, a bym zapomniał co z aroniówką? eee.. szkoda, a tak wczoraj chciałem ją spróbować:) Smaka żeś Mi narobił, no może innym razem popróbujemy:)
@sierra - Mariusz, Tobie też dziękuje za życzenia urodzinowe, wczoraj była okazja, ale Wiesz tak oficjalnie to nie wypadało, choć herbatkę(czytaj między wierszami) można było wypić:) Doczytałem się, że Miałeś parę twardych lądowań w drodze powrotnej, fakt, wczoraj łatwo można było zaliczyć przyziemienie:(
@Zadlo - Ha, ha, kolego, a skąd Wiesz że wczoraj w Cukierni nie było urodzinowej? Była, tylko niestety, albo stety, tak nieoficjalnie rozumiesz, ale Trzymaj mnie za Słowo, spokojnie, co wisi nie utonie, będzie jeszcze niejedna okazja:) Jeszcze raz Dzięki za Życzenia Urodzinowe:)
Zadlo
| 11:41 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Dzięki i jeszcze raz wszystkiego najlepszego ale od urodzinowej flaszki się nie wykręcisz ;)
sierra
| 11:04 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Pierwszy raz wybrałem się na "Grudniowe pączki" i... nie żałuję :)
Pozdrowienia dla Solenizanta i Tczewskiej Ekipy :)
arturbike
| 10:31 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Gratki Daro,
Przyjmij ode mnie jeszcze raz życzenia urodzinowe STO LAT !
A dla Was w Waszą rocznicę ślubu życzę pokręconych włosów i prostego życia (y)
biber
| 10:11 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Dużo dobrego i wiatru w plecy życzę!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewy