Na spotkanie z bikerami z Elbląga.,

Piątek, 13 grudnia 2013 · dodano: 13.12.2013 | Komentarze 2

Rowerzyści z Elbląga dziś popołudniu zaplanowali wypad rowerowy do Tczewa, celem sfotografowania naszej Choinki Rowerowej stojącej na placu dworcowym przy Galerii Kociewskiej. Postanowiłem wyjechać im na przeciw do Nowego Stawu. Pogoda niezbyt napawała optymizmem do jazdy rowerowej, pomimo tego spotkałem się za Trępnowy na ścieżce rowerowej z Krzysztofem, Mariuszem i Piotrem. Po przywitaniu się postanawiamy jechać dalej ku Lichnowy i Dąbrowie.

Do Lisewa Malborskiego docieramy w miarę szybko i robimy sobie wspólną fotkę na Moście Lisewskim.

Zdjęcie grupowe rowerzystów na Moście Lisewskim nad Wisłą w Tczewie © daroexp

Po przejechaniu mostu, okazuje się że Krzysztof "łapie gumę". Naprawia ją na chodniku powyżej Bulwaru Wiślanego. Dalej postanawiamy pojechać na Dworzec PKP, celem zobaczenia Choinki Rowerowej.

Tutaj Mariusz przy Świątecznym Aniołku na placu dworcowym.

Mariusz - rowerzysta z Elbląga przy pięknie oświetlonym aniołku przy Dworcu PKP w Tczewie © daroexp

Tutaj Krzysztof i Piotr przy Świątecznej Rowerowej Choince.
Rowerzyści z Elbląga Krzysiek i Piotr przy Choince Rowerowej na placu dworcowym przy Galerii Kociewskiej w Tczewie © daroexp

Kręcimy się troszkę po ulicach Tczewa.
Towarzystwo troszkę zgłodniało więc szybka decyzja, ruszamy do restauracji "Pod Orłem" na małą kolacyjkę. Będąc na miejscu zamawiamy 3 porcje pysznych gorących "flaczków" i jedną porcję "żurku w chlebku".

Mariusz, Krzysiek i Piotr w restauracji "Pod Orłem" w Tczewie © daroexp

W restauracji było ciekawie i po posileniu się ruszamy ostatecznie na Dworzec PKP. Chłopaki z Elbląga do swojego Miasta mają pociąg o godzinie 22:21. Po zakupieniu biletów, czas jeszcze na małe kawki expresso i odprowadzenie towarzyszy rowerowych na peron. Pociąg wjeżdża punktualnie na peron stacji. Tutaj żegnam się z Nimi.

No i tak to dziś wieczorem wyglądało wspólne jeżdżenie z bikerami z Elbląga.

Dziękuję jeszcze raz Krzyśkowi, Mariuszowi i Piotrowi za mile spędzony czas i za przyjazd do Tczewa :))

Wszystkim zaglądającym na mojego bloga i komentarze też Wielkie Dzięki i pozdrawiam :))

Jest kilka fotek z wieczornej wycieczki, to je niedługo dołączę, tylko je opiszę, cierpliwości.