Spotkanie z ekipą elbląską po raz drugi.

Niedziela, 15 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 6

Było tak, telefon w południe od Mariusza, że zmierzają razem z Agnieszką i Sylwkiem na rowerkach ku Malborkowi. Po rozmowie telefonicznej postanawiam wyjechać rowerzystom elbląskim na spotkanie. Po południu w Lichnowy dochodzi wreszcie do spotkania z rowerzystami na drodze. Po przywitaniu się postanawiamy jak najszybciej dojechać do Dąbrowy i Lisewa Malborskiego. Dojeżdżamy tam dość szybko i po przejechaniu Mostu Lisewskiego, zjeżdżamy szybko na Bulwar Wiślany, aby następnie dotrzeć do Starego Miasta.

Przy Choince Świątecznej koło Urzędu Miasta Tczewa robimy parę fotek.

15-12-2013. Mariusz i Agnieszka przy oświetlonej świątecznej choince koło Urzędu Miejskiego w Tczewie © daroexp

Dalej przejeżdżamy przez ul.Wojska Polskiego i skręcamy na ul.Jedności Narodu, aby skrótami dojechać do placu parkingowego przy supermarkecie "Piotrze i Pawle", celem sfotografowania pięknie oświetlonego Świątecznego Drzewka stojącego przed wejściem do tego supermarketu.
15-12-2013. Zdjęcie pięknie oświetlonego drzewka świątecznego przed wejściem do supermarketu "Piotr i Paweł" mieszczącego się przy ulicy Kwiatowej 4 w Tczewie © daroexp

Następnie jedziemy ku placowi dworcowemu, aby elbląscy bikerzy mogli sfotografować Świąteczną Rowerową Choinkę.
Wspólną decyzją jedziemy do restauracji "Pod Orłem" na małą kolacyjkę.
Po kolacyjce ruszamy dalej, pokonujemy Most Lisewski, później Lisewo Malborskie, Dąbrowę i Lichnowy.

Ścieżkami rowerowymi dojeżdżamy do Nowego Stawu. Robimy małą przerwę. Zrobiłem wieczorne zdjęcie, przepraszam za jakość.
15-12-2013.Grupa rowerowa dojeżdża wreście do Nowego Stawu, tutaj krótki postój i odpoczynek. Moi towarzysze rowerowi pojechali dalej w kierunku Elbląga, a Ja wracam z powrotem do Tczewa © daroexp

Tutaj podejmuję decyzję, że na tym poprzestanę i pożegnam się z miłymi towarzyszami rowerowymi, kawałek od centrum Nowego Stawu. Mariusz, Agnieszka i Sylwek pojechali dalej w stronę wylotówki z miasta na drogę nr.55 i dalej do Elbląga. Ja nawróciłem ku Lichnowy i Dąbrowie. Trasę od Lisewa Malborskiego do Mostu Lisewskiego dość szybko pokonałem. Do domciu dotarłem cały i zdrowy. Wieczorem pokropywał drobny deszczyk(mżawka).
Tak to wyglądało w skrócie.

Mariuszu, Agnieszko i Sylwku - Dziękuje za odwiedziny Naszego Miasta Tczewa i za wspólnie spędzony czas na rowerkach i w restauracji :))

Wszystkim odwiedzającym mój blog rowerowy Dziękuję i za wszelkie komentarze :))

daro
| 15:49 sobota, 21 grudnia 2013 | linkuj Sylwek- czy to Ty jesteś tym gościem -:), Tobie też dziękuję za wspólnie spędzony czas i za jazdę na rowerkach -:) Do następnego spotkania -:) Pozdrawiam i Życzę Spokojnych i Zdrowych Świąt dla Ciebie i dla rodzinki -:) Daro
Gość | 22:40 czwartek, 19 grudnia 2013 | linkuj dzięki za wspólna jazdę było jak zwykle super
Nefre
| 15:04 poniedziałek, 16 grudnia 2013 | linkuj Fajne spotkanie:))
sierra
| 23:05 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Daro, Taki Przewodnik Rowerowo-Kulinarny To Prawdziwy Skarb :)
Pozdrowienia i następnego razu :)
daro
| 21:02 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Agnieszko, Mi też było miło, cieszę się bardzo, że Ci się spodobało i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wspólnie pokręcimy na rowerkach :))
AgniechaEG
| 20:43 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Daro, dziękuję Ci za ciepłe przyjęcie i przewodnictwo po Tczewie - jesteś niezastąpiony:) My także dotarliśmy bez niespodzianek wydłużając sobie jeszcze drogę by nie jechac wzdłuż E7 :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kalne