12-08-2013. Wspólne rowerowanie z Arturem i Patrycją.

Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 3

Tego dnia pojechałem na rowerku do Nowego Stawu przywitać się z Arturem i jego córką Patrycją. Spotkaliśmy się wreszcie przy Cukierni "Jędruś". Decyzja jedziemy do Lisewa Malborskiego i dalej na most drogowy na Wiśle. Po dojechaniu do mostu zmierzamy ku Bulwarowi nad Wisłą. Parę fotek na moście i bulwarze. Zaproponowałem rowerzystom z Elbląga zwiedzanie Kościoła Farnego na Starym Mieście, udajemy się tam. Po obejrzeniu wnętrza Kościoła udajemy się ku Dworcowi PKP. Artur chciał zobaczyć, o której odjeżdżają pociągi do Elbląga. Jesteśmy na Dworcu PKP. Artur kupuje bilety powrotne do domu. Mamy 2 godz. do odjazdu pociągu. Najpierw fotki przy Lokomotywie Parowej "Ciechowskiego", a następnie zaproponowałem zwiedzanie Muzeum Wisły i Fabryki Sztuk, udaliśmy się tam. W Tczewskim Muzeum Wisły gościom bardzo się podobała ekspozycja, były nawet drobne upominki od obsługi obiektu. W dobrych humorach powracamy na plac przy Galerii Kociewskiej, ostatecznie żegnam się na peronie stacji kolejowej z Arturem i Patrycją. Jadę w drogę powrotną do domu.

Dziękuję Arturowi i Patrycji za mile spędzony czas:))

Fotorelacja z wycieczki:

12-08-2013. Patrycja i Artur na ścieżce rowerowej za Nowym Stawem © daroexp

12-08-2013. Artur i Patrycja na ulicy w drodze do Tczewa © daroexp

12-08-2013. Artur i Patrycja na ulicy w drodze do Tczewa. Koło wsi Dąbrowa. Ujęcie z przodu © daroexp

12-08-2013. Patrycja i Artur na Bulwarze nad Wisłą w Tczewie © daroexp

12-08-2013. Artur i Patrycja przy pamiątkowej "Ławeczce Miłości" na Bulwarze Wiślanym w Tczewie © daroexp

12-08-2013. Ostatnie minuty z Arturem i Patrycją na peronie stacji PKP w Tczewie przed odjazdem ich do Elbląga © daroexp