06-09-2013.Na rowerze z Tczewa do Trójmiasta i z powrotem.

Piątek, 6 września 2013 · dodano: 08.09.2013 | Komentarze 0

Wyjazd z Tczewa drogą krajową nr.91 do Gdańska, następnie przejazd ulicami do stacji SKM Gdańsk Politechnika. Tutaj przejazd SKM do Gdyni. Z dworca SKM w Gdyni udałem się na ulicę Starowiejską. Po załatwieniu spraw udałem się w kierunku ulicy Wiśniewskiego, dojechałem do Estakady Kwiatkowskiego. Ścieżkami rowerowymi do ulicy Unruga na Obłużu. Szybko pokonałem ulicę Kwiatkowskiego i wjechałem na ulicę Płk.Dąbka. Odwiedziłem rodziców i zajechałem do następnej hurtowni elektronicznej na Oksywiu. Wieczorem powrót do Centrum Gdyni. Rowerkiem przejazd do stacji SKM Sopot Kamienny Potok. Jest godzina 22.27. Wskakuje do SKM-ki i docieram do Gdańska Głównego. Wysiadam i dalszą drogę do Tczewa pokonuję na rowerze drogą krajową nr.91, przez Gdańsk-Orunię, Trakt Św.Wojciecha, Pruszcz Gdański, Pszczółki, Miłobądz i Zajączkowo Tczewskie. Wieczorem zrobiło się chłodno, za Kolnikiem mgły na drodze, a jeszcze większe zamglenie za Zajączkowem(po prostu mleko). Ostatecznie przyjazd do domu o godz.00.35.
Dzień był udany, sprawy załatwione.