31-10-2013. Czwartkowa rowerowa stówka. Załatwianie spraw w 3-mieście.

Czwartek, 31 października 2013 · dodano: 31.10.2013 | Komentarze 0

W kilku słowach, co i jak. Najpierw szybkie kręcenie do LOT-u w Gdańsku, drogą krajową nr.91. Po załatwieniu spraw, następny kierunek Przymorze-Obrońców Wybrzeża. Najpierw dojazd do stacji SKM-Politechnika, koło stacji dalsza jazda wzdłuż torowisk tramwajowych do ul.Hallera we Wrzeszczu i ścieżkami rowerowymi w kierunku Gdańsk-Brzeźno, przed pętlą końcową w Brzeźnie, skręt na głównym rondzie w lewo i po paru kilometrach dojeżdżam do mojego drugiego celu na ul.Obrońców Wybrzerza na Przymorzu. Po szybkim załatwieniu spraw kieruje się na ul.Niepodległości w Sopocie, aby ścieżkami rowerowymi dotrzeć do samej Gdyni-Redłowo, mijając po drodze Sopot-Kamienny Potok i Gdynię-Orłowo. Na miejscu przy pawilonie nauki i zabawy Eksperyment w Gdyni, skręcam na lewo i wjeżdżam na wiadukt pieszo-rowerowy nad torowiskiem SKM i kieruję się na Gdynię-Witomino, tutaj docieram do 3 celu mojej wycieczki rowerowej, szybko załatwiam sprawy (na liczniku 62km) i wracam z powrotem do Gdyni-Orłowa. Wskakuję do kolejki SKM w kierunku Gdańsk Główny. W Gdańsku obieram kierunek tym razem na rowerze - Pruszcz Gdański. W miarę szybko docieram do Pruszcza Gdańskiego, dalej to już Różyny, Pszczółki, Miłobądz i Zajączkowo.
Docieram troszkę zmęczony cały i zdrowy do domciu w Tczewie.
Sprawy załatwione i dzień przebiegał bez większych komplikacji.
Pogoda wyjątkowo słoneczna, temperatura ok.10st.C w ciągu dnia, a po godzinie 19-tej temp.spadła i elektroniczne wskaźniki przy drodze Traktu Św.Wojciecha pokazywały tylko 6st.C, zrobiło się wtedy chłodno i czułem się mało komfortowo.
No i to by było na tyle, koniec relacji.

Mam parę fotek, zrobiłem z nich foto-składankę, opisującą pobyt mój w poszczególnych miejscach tego dnia.

31-10-2013. Foto-składanka zdjęć z mojego pobytu w 3-Mieście. Halloweenowe 100km na rowerze © daroexp