08.11.2013.Rowerówka do jeziora Zduńskiego.

Piątek, 8 listopada 2013 · dodano: 08.11.2013 | Komentarze 4

Dziś szybka rowerówka przez Rokitki do Zwierzynek przez las Rokicki. Dalej ku Młynkom i do Wędkowy drogą techniczną przez las. Za Wędkowy lasami w stronę Jeziora Zduńskiego. Drogi szutrowe w lasach ładnie ubite i dobrze przejezdne.

Cel mojej wycieczki rowerowej - jezioro Zduńskie.

08.11.2013. Cel mojej wycieczki rowerowej - jezioro Zduńskie, zdjęcie na tle pięknego krajobrazu jeziora © daroexp

Nad jeziorem Zduńskim mała przerwa na kawkę.
08.11.2013. Mała przerwa na kawkę nad jeziorem Zduńskim, koło Szpęgawska © daroexp

Jestem przed krzyżówką szlaków turystycznych żółtego i czerwonego, jadę dalej prosto ku szlakowi czarnemu, znajduję się w południowo-zachodniej części lasów przy Jeziorze Zduńskim.
08.11.2013. Jestem przed krzyżówką szlaków turystycznych żółtego i czerwonego, jadę dalej prosto ku szlakowi czarnemu, znajduję się w południowo-zachodniej części lasów przy Jeziorze Zduńskim © daroexp

W drodze powrotnej przez lasy, szlakiem czarnym rowerowym, przy pomniku upamiętniającym sadzenie drzewek w Leśnictwie Szpęgawsk, Rok Lasów Pomorza w 2011 roku.
08.11.2013.Przy tablicy upamiętniającej sadzenie drzewek w Leśnictwie Szpęgawsk, Rok Lasów Pomorza w 2011 © daroexp

Jestem przed krzyżówką leśną, prosto droga na Boroszewo, w lewo droga na Ciecholewy, w prawo droga na Wędkowy (czarny szlak rowerowy) i tą właśnie drogą pojadę dalej.
08.11.2013. Jestem przed krzyżówką leśnią, prosto droga na Boroszewo, w lewo droga na Ciecholewy, w prawo droga na Wędkowy (czarny szlak rowerowy) i tą właśnie drogą pojadę dalej © daroexp

Dotarłem do domciu cały i zdrowy, no i to by było na tyle.
Dziękuje wszystkim odwiedzającym mój blog rowerowy. Pozdrawiam :))