Wieczorna rowerówka do Malborka, na spotkanie z Elbląskimi bikerami.

Piątek, 29 listopada 2013 · dodano: 29.11.2013 | Komentarze 2

Jak w temacie, celem wycieczki było wyjechanie naprzeciw kolegom rowerzystom z Elbląga, miejsce spotkania Malbork, koło Zamku Krzyżackiego.
Wszystko przebiegło doskonale, szybki przejazd przez Lisewo Malborskie, Starą Wisłę, Kończewice i Gnojewo, dalej Cisy i Malbork, o godz 18:50 przywitałem 3 bikerów na ulicy, blisko Zamku Krzyżackiego, wśród bikerów był- Krzysztofa(kbiały2002)-organizował rajd z Elbląga do Malborka, Mariusza(sierra) i Włodek(Megabot)- kto jest zarejestrowany na Elbląskim Forum Rowerzystów, to będzie wiedział o kogo chodzi. Był czas na wspólne fotki w ciekawych miejscach. Troszkę po odpoczywaliśmy, posililiśmy się, było fajnie, nadszedł też moment pożegnania się z chłopakami, za Mostem Kolejowym, chłopaki pojechali w stronę Elbląga, a Ja w dobrym humorze udałem się w kierunku DK22, dalej na Cisy i Gnojewo, była też mała przerwa na kawkę w Kończewicach, pogoda była taka sobie(jak na tą porę roku), był wiaterek troszkę słabszy niż wczoraj.

Tuż przed spotkaniem się z elbląskimi rowerzystami, szybka fotka przy Zamku Krzyżackim w Malborku.

29-11-2013. Ja i mój rowerek przy Zamku Krzyżackim w Malborku, za chwilę spotkam się z elbląskimi rowerzystami, którzy przyjadą z Elbląga do Malborka © daroexp

Na kładce mostowej na Nogacie w Malborku
29-11-2013. Wspólne zdjęcie na kładce mostowej na rz.Nogat w Malborku. Na zdjęciu Krzysiek, Mariusz, Darek i Włodek © daroexp

Dzięki Krzysiek, Mariusz i Włodek za wspólny pobyt w Malborku :)))

Jak zawsze pozdrawiam wszystkich wchodzących na mojego bloga :))