23-02-2014. Wycieczka grupowa do Skarszew.

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 4

Wczoraj zrobiłem na singla 200 km, więc dzisiaj troszkę "lajtowo" i po otrzymaniu wiadomości od Asi, postanowiłem towarzyszyć w Niedzielnej wycieczce po Kociewiu. Ekipa nasza w składzie: Asia, Wiesiek, Marek, Jarek, Mirek i Ja.  Było sympatycznie i pogoda Nam popisywała, przez cały dzień słonecznie.

Celem naszej wycieczki były dwa miejsca: Sobowidz i Skarszewy. Udało Nam się je zrealizować. W Skarszewach krótki odpoczynek, przy fontannie na Starówce.

Powrót trasą DK.224 do Godziszewa, a następnie przejazd przez miejscowości Turze i Stanisławie. Po dojechaniu do Tczewa, na ulicy Jagiellońskiej żegnam się z rowerzystami Asią, Wieśkiem i Markiem, a sam, wraz z Mirkiem i Jarkiem udajemy się w drogę powrotną, ku domom. Przy krzyżówce trasy DK.91 z ulicą Jagiellońską, żegnam się z Mirkiem, a na ulicy Wojska Polskiego, także z kolegą Jarkiem.

Mapka trasy wycieczki:

Zdjęcia z niedzielnej wycieczki:

23-02-2014. Tczewscy rowerzyści w drodze do Sobowidza. Niedzielna grupowa wycieczka po Kociewiu © daroexp

Nasza grupa rowerowa na trasie do Skarszew, na niedzielnej wycieczce po Kociewiu © daroexp

W drodze do Skarszew, na zdjęcie Asia i Marek, podczas niedzielnej wycieczki
W drodze do Skarszew, na zdjęcie Asia i Marek, podczas niedzielnej wycieczki © daroexp

Dziękuję wszystkim uczestnikom dzisiejszej wycieczki za mile spędzony czas na rowerach:))

Wszystkich odwiedzających Mój Blog rowerowy Serdecznie Pozdrawiam i Dziękuję za komentarze:))