11-03-2014. Tczew-Nowy Staw-Tczew + trening wieczorny.

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 2

Telefon od Mariusza(sierry), że są już z Arturem(arturbike) na rowerach pod Nowym Stawem. Ponieważ i tak miałem jechać już na trening wieczorny, więc postanowiłem szybko dojechać do Nowego Stawu, celem spotkania się z kolegami z Elbląga i tak się stało. Wspólny posiłek w restauracji w centrum miasta. Następnie okazja zobaczenia i posłuchania jak gra Orkiestra Strażacka na Placu Kombatantów, przy Pomniku Walczących o Polskę. Nadeszła też pora pożegnania się z kolegami i powrót do Tczewa przez Lichnowy, Dąbrowę i Lisewo Malborskie. Będąc już na Bulwarze Wiślanym, pomysł zrobienia jednej pętli rowerowej przebiegającej DR-ką Bulwaru i przez ulicę Nadbrzeżną, powrót tą samą trasą i do domku.

Dzisiaj wieczorem wietrznie i troszkę chłodniej.

Mapka trasy treningu wieczornego:

Wycieczka i trening wieczorny zakończony pomyślnie:))

Pozdrawiam wszystkich na Moim blogu rowerowym:))

Kategoria Grupowo, Samotnie, Trening

sierra
| 23:00 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Darek, postaramy się Ciebie znowu zaskoczyć :)
To był dobry wybór, że odpuściłeś "podróż" do Nowego Dworu Gdańskiego (dość mocno się ochłodziło a i lekki zefirek potęgował to wrażenie) ... wstępnie planowaliśmy tam "międzylądowanie" ale lekko rozgrzani postanowiliśmy kręcić bez przerwy do Ebowa.
Dzięki :)
arturbike
| 21:30 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Dzięki Daro miłe spotkanko w NS. Do następnego ........
:-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ajest