20-03-2014. Trening wieczorny-kondycyjny.

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 10

Dziś wieczorem standardowo kilka pętelek po Bulwarze Wiślanym i po ulicy Nadbrzeżnej+ulica Ceglarska i Ulica Zamkowa, tutaj ok. 38km zrobione.

Oprócz tego chodnikami i ścieżkami rowerowymi biegało masę biegaczy oby dwojga płci, piechurów Nordic Walking, rowerzystów, matek z wózkami i z małymi dziećmi biegającymi od krawężnika do krawężnika, na które musiałem uważać i przystawać, kończąc w niektórych sytuacjach uśmiechem.

Postanowiłem też zrobić rundkę po DDR-ce na ulicach Dworcowej i Północnej, 2 rundki po DDR-ce przy ulicy Aleja Zwycięstwa do ulicy Wojska Polskiego(parę kilometrów). Na ulicy Aleja Zwycięstwa spotykam znajomego i tu okazja do zajrzenia na Osiedle Bajkowe, po odprowadzeniu znajomka pod dom, jadę dalej na ulicę Kociewską, aż do krzyżówki z DK.91 Tczew-Czarlin. Powrót do domku ulicami Jasia i Małgosi oraz ulicą Czerwony Kapturek, do ulicy Jagiellońskiej, przez krzyżówkę do ulicy Wojska Polskiego.

Pogoda wieczorową porą była wspaniała, ciepło jak na początek Astronomicznej Wiosny :))

Trening wykonany poprawnie i zakończony pomyślnie :))

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i komentujących Mój Blog  rowerowy :))

Kategoria Trening, Samotnie

Monica
| 23:00 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj No ulice polskich władców to rzecz często spotykana, ale z takimi bajkowymi to się jeszcze nie spotkałam, fajne ale zabawne, np. adres: ul. Czerwony Kapturek 10 ;-)
daro
| 22:49 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Marek - kuruj się i wracaj szybko do zdrowia, bo mamy wspólnie sporo wycieczek do zrobienia :) Pozdrowienia :)
| 22:48 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Dawaj dawaj nie marudź :-P
daro
| 22:43 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Mówię Ci, kropla drąży skałę, systematycznie i konsekwentnie, codziennie po trochu, bez szarpaniny, "trening czyni mistrza" jak to ktoś kiedyś powiedział, a co to, jakaś licytacja na kaemy, hi, hi, no Was z Ebowa, to chyba nie dogonię :) Pozdrower Arturo :)
arturbike
| 22:30 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj No właśnie "traktorek" jeszcze nie jest git, póki co hulam na ESCAPE R2.
Dawaj, dawaj stary, bo ociągasz się strasznie z kaemami :-)
pozdrower i do .....
daro
| 22:16 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Arturo dzięki, he,he, spoko, koleżanka pyta się, a Ja grzecznie Jej odpowiadam, z bajerowaniem nie ma to nic spólnego, rowerek Masz już zrobiony? no trzeba było nadłożyć km-ów dziś za wczorajszy wiaterek i deszczyk :)
| 22:11 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Daro,
Nie bajeruj dziewczyn tylko za robotę się bierz :-P
Ładny trening, jutro powtórka i widzimy się w niedzielę w Stegnie !!!!!
:-)
(y)
daro
| 22:10 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Monika, tak zgadza się, na Osiedlu "Bajkowe" w Tczewie, mamy jeszcze ulice Kubusia Puchatka, Christiana Andersena, Pinokia, Szewczyka Dratewki, Jana Brzechwy, mamy też ulice władców polskich: Bolesława Chrobrego, Mieszka I, Kazimierza Wielkiego, Jana III Sobieskiego.
Tak to u Nas z ulicami wygląda koleżanko. Pozdrawiam :)
sikorski33
| 21:44 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Ja dzisiaj tylko spacerek ,zakupy (po tygodniowym siedzeniu w domu),powoli zdrowie powraca.. Pogoda była cudowna.
Pozdrawiam;)
Monica
| 21:35 czwartek, 20 marca 2014 | linkuj Jakie bajkowe ulice w tym Tczewie: Jasia i Małgosi, Czerwony Kapturek ;-) Są jeszcze jakieś o tej tematyce? ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz