03-04-2014. Z Mirkiem po okolicznych wioskach.

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 1

Wczoraj z Mirkiem umówiłem się na wspólny wypad rowerowy, dzisiaj z kolegą ok. godz.14.50 na Górkach wreszcie się spotkaliśmy i pojechaliśmy na wspólną trasę po okolicznych wioseczkach.

Pogoda troszkę wietrzna, słoneczko to się chowało, to znów za chmur wychodziło.

Poza tym humory na wypadzie rowerowym Nam dopisywały i jechało się całkiem fajnie, w miarę szybko, to za chwilę walczyliśmy z wiatrem z przodu.

Trasa przebiegała przez: Tczew->Śliwiny->Brzuśce->Subkowy->Gręblin->Mały Garc->Rybaki->Mała Słońca->Gorzędziej->Bałdowo->Tczew.

Mapka trasy:

Fotki z wypadu rowerowego:

03-04-2014. Kolega rowerzysta Mirek na drodze do miejscowości Rybaki, podczas wspólnej wycieczki rowerowej © daroexp

03-04-2014. Wspólne zdjęcie z kolegą Mirkiem w Tczewie
03-04-2014. Wspólne zdjęcie z kolegą Mirkiem w Tczewie © daroexp

Dzięki Mirek za wspólnie spędzony czas na rowerach :))

Pozdrawiam wszystkich na Moim Blogu rowerowym :))