10-04-2014. Z Tczewa do Akademii Medycznej w Gdańsku i z powrotem.

Czwartek, 10 kwietnia 2014 · dodano: 10.04.2014 | Komentarze 0

Jak w temacie, obowiązkowo w odwiedzinach bliskiej Mi osoby do Akademii Medycznej w Gdańsku. Z powrotem tą samą trasą.

Przebieg trasy z Tczewa do Gdańska: DK.91 Zajączkowo Tczewskie->Miłobądz->Pszczółki->Skowarcz->Różyny->Pruszcz Gdański->Gdańsk.Lipce->Gdańsk.Orunia.

Trasa z powrotem, identycznie przez w/w miejscowości do Tczewa.

Miałem okazję się przejechać nowo wybudowaną drogą rowerowo-pieszą przy kanale rzeki Raduni, ładnie się jechało, dobrze została zrobiona.

Wieczorem było chłodno, przed Zajączkowem i za Nim, gęste mgły otulały drogę i otoczenie, trzeba było pilnować się swojego pobocza.

Dwie fotki z wycieczki do Gdańska:

10-04-2014. Nowo wybudowana trasa rowerowa przy kanale rz.Raduni w Gdańsku - Trakt Św.Wojciecha © daroexp

10-04-2014. Wieczorne zdjęcie kościoła pw. Św. Ignacego Loyoli, przy Trakcie Św.Wojciecha w Gdańsku. Podczas powrotu z Gdańska do Tczewa na rowerze © daroexp

Do domciu wróciłem późnym wieczorem, cały i zdrów :))