Rowerówka - Tczew-Gniew-Tczew.

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 8

Witam,
W dniu dzisiejszym w towarzystwie trójki rowerzystów Asi, Wieśka i Marka wybraliśmy się na ciekawy turniej rycerski, który odbył się na zamku w Gniewie.
Po drodze przed Polskim Gronowem spotkaliśmy grupę tczewskich rowerzystów z klubu UKS-Tczew.
Pogoda była piękna i słoneczna.
Miło wspominam tą wycieczkę rowerową.

Trasa rowerowa przebiegała przez:
Tczew.ul.Gdańska,
Tczew.ul.Saperska.
Koniec relacji.

Uczestnicy wycieczki rowerowej: - starałem się wybrać najlepsze z albumu, dodałem nicki i imiona, mam nadzieje że nie strzeliłem gafy.

Nasza ekipa z wycieczki rowerowej z Tczewa do Zamku w Gniewie. © daroexp

Nasza trasa:

Foto składanka z wycieczki rowerowej:

Wycieczka rowerowa z Tczewa do Zamku w Gniewie na turniej rycerski. © daroexp

Nefre
| 22:08 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj U nas samopoczucie -oki:))) Nic mi nie było... fajnie się jechało:))) Pozdrawiam
misia3
| 17:00 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj bardzo ładna fotorelacja:))) pozdrawiam:))
sikorski33
| 16:57 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Fajna składaneczka.Dziękuję za mile spędzoną niedzielę i fajne towarzystwo:)
Pozdrawiam
daro
| 15:12 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Cześć Asia,
Dzięki, nie jest to może fotorelacja z najwyższej półki, tak jakoś mi się jedno z drugim poukładało. Na twojego e-maila niedługo coś powrzucam.
Jak tam samopoczucie po wczorajszym?
Pozdrawiam:))
Nefre
| 11:23 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj Fajna składaneczka:))))
daro
| 08:22 poniedziałek, 9 lipca 2012 | linkuj @misia3-Pani Bogusławo nic straconego, lato jeszcze trwa, jak nie teraz to innym razem, fakt, wycieczka nam się udała.
Asia, Wiesiek i Marek - Miło z Wami zleciała Niedziela i Dzięki za fajne towarzystwo :)))
Nefre
| 20:52 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj Ojj było ciekawie i bardzooo symaptycznie:))))
misia3
| 20:20 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj ojjjjjjjjj jak do Gniewu... to na pewno jechałeś z Asią i Wiesiem... a ja tak bardzo żałuję, że nie udało nam się dołączyc... niestety przedpołudnie mięliśmy bardzo zajęte..a potem to już za późno było żeby dojechac... Może następnym razem uda nam się dołączyc do Was:)) na pewno udaną i ciekawą mieliście wycieczkę:) pozdrawiam...
..czekam na fotki:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gener