Rowerówka z Tczewa do Jeziora Zduńskiego.

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 2

Wspólnie z Asią i Wieśkiem wybraliśmy się na wycieczkę rowerową do jeziora Zduńskiego, po drodze na asfaltówce leśnej spotkaliśmy innego rowerzystę Macieja. Po krótkiej rozmowie i wspólnych fotkach z Maciejem, rozstaliśmy się z nim i udaliśmy się w dalszą drogę.
W dużej mierze nasza wycieczka rowerowa przebiegała przez tereny leśne i drogi szutrowe. Na około spostrzegałem liczne prace rolnicze na polach.
Wreszcie dotarliśmy nad Jezioro Zduńskie, tam troszkę odpoczęliśmy. Jest godzina 18:00, czas zbierać się w drogę powrotną. Po przejechaniu kilku kilometrów trasą krajową nr.22 minęliśmy gminę Zabagno. W Swarożynie zgodnie postanowiliśmy zjechać z "krajówki" i dalej przez Koziary do gminy Lubiszewo Tczewskie pojechaliśmy drogami leśnymi. Poprzez ścieżki rowerowe przejechaliśmy przez gminę Stanisławie i Szpęgawę, ostatecznie dojeżdżając do Tczewa.

Miło wspominam naszą wycieczka rowerową :)

Trasa naszej rowerówki na mapie:

[url=][/url]

Wspólne zdjęcie rowerzystów, od lewej Maciej, Wiesiek, Darek i Asia.