Dookoła Polski-Wyprawa rowerowa-2698,60km-Dzień-19.

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 08.10.2012 | Komentarze 0

* Dzień 19.

Data: 21.09.2012. / Piątek / 19./
Etap XIX. / Szklary-Daliowa-Tylawa-Dukla-Nowy Żmigrod-Trasa.993-Pielgrzymka-Bednarka-Kryg-Gorlice / 65,40km.
Przez noc padał deszcz i było bardzo zimno. Nad ranem wzeszło piękne słoneczko i moglem powysuszać ciuchy oraz namiot ze śpiworem i karimata. Jestem zadowolony z pogody. Przeprowadzam przegląd techniczny, koniecznie wymieniam klocki hamulcowe w rowerze na nowe. Godz.12:30 opuszczam obozowisko i ze Szklar udaję się w stronę miasta Gorlice.
Musiałem pokonać dużo podjazdów i zjazdów. Wieczorem docieram do Gorlic.
Od miejscowych dowiaduje się ze maja w nocy wystąpić przymrozki. Szukam noclegu w mieście. Nareszcie znajduje nocleg na Plebanii jednego z kościołów. Parafia rzymsko-katolicka Pw. Św. Jadwigi Królowej. Gorlice, ul.Adriańska 4. Jest już godz.20:00. Ks.Andrzej Kluz, Kapelan Szpitala w Gorlicach przygotowuje mi pokój gościnny na plebanii. Zaprasza mnie na kolację. Przeprowadzamy krótka rozmowę.
Chwilę później poznaję też Proboszcza parafii - Ks.Jerzy Gondek.

Byłem szczęśliwy i zadowolony, iż będę mógł spokojnie w ciepłym kącie zasnąć.
Nocleg w pokoju gościnnym na Plebanii w Gorlicach.