Dookoła Polski-Wyprawa rowerowa-2698,60km-Dzień-29.

Poniedziałek, 1 października 2012 · dodano: 09.10.2012 | Komentarze 0

* Dzień 29.

Data: 01.10.2012. / Poniedziałek / 29./
Etap XXIX. / Murzynowo-Gorzów Wielkopolski-Łubienka-Barlinek-Pełczyce-Brzezina / 78,50km.

Wyjazd z biwaku o godz.10:00.
Od wsi Santok do Gorzowa Wlk. jadę inną trasą, tzn.wzdłuż Warty - powód roboty drogowe na głównej drodze nr 158.

Gorzów Wielkopolski-ciekawe miasto, choć w samym centrum znów rozkopane ulice.
W hipermarkecie robię zakupy. Parę fotek, tutaj w centrum delikatny obiad, jest godz.14:30.
Pogoda w ciągu dnia w miarę słoneczna.

W Barlinku poznaje przy markecie "Polo" rowerzystę Łukasza, który w tym roku objechał Pomorze i zrobił odcinek o dystansie 1000km. Wymieniliśmy się telefonami i e-mailami, było też z kolegą wspólne zdjęcie.
Wieczór w miarę ciepły.

Godz.18:30. Nocleg pod namiotem przed Brzeziną.

Dokładniejsze informacje o przebiegu trasy:

Start: Murzynowo->Gościnowo->gm.St.Polichno->Santok->Czechów->ul.Warszawska->Gorzów Wielkopolski->Road nr.151->Kłodawa->Moczkowo->Barlinek->Wierzchno->Pełczyce->Brzezina.

Mapka trasy:

[url=[/url]

Galeria:

W drodze do Gorzowa Wielkopolskiego przez gm.Santok.

Dookoła Polski - W drodze do Gorzowa Wielkopolskiego. © daroexp

Przed Gorzowem Wielkopolskim. Obszar Natura 2000. Dolina Dolnej Noteci.
Obszar Natura 2000 - Dolina Dolnej Noteci. © daroexp

Gorzów Wlk. - Kompleks poszpitalny przy ul. Warszawskiej 48 i Teatralnej 48
Dookoła Polski. Gorzów Wlk. - Kompleks poszpitalny przy ul. Warszawskiej 48 i Teatralnej 48 © daroexp

Gorzów Wielkopolski. Kościół Braci Mniejszych Kapucynów.
Dookoła Polski. Gorzów Wlk. Kościół Braci Mniejszych Kapucynów. © daroexp

Gorzów Wielkopolski. Katedra Wniebowzięcia NMP.
Dookoła Polski. Katedra Wniebowzięcia NMP w Gorzowie Wielkopolskim. © daroexp

Gorzów Wielkopolski. Edward Jancarz - Słynny Gorzowski Żużlowiec.

Tablica pamiątkowa Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp.
Dookoła Polski - Tablica pamiątkowa Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp. © daroexp

Tablica informacyjna o Edwardzie Jancarzu w Gorzowie Wlkp.
Dookoła Polski. Tablica informacyjna o Edwardzie Jancarzu w Gorzowie Wlkp. © daroexp

Pomnik Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp.
Dookoła Polski. Pomnik Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp. © daroexp

W drodze do miasta Barlinek.
Dookoła Polski. Na drodze do miasta Barlinek. © daroexp

Barlinek. Fontanna na rynku.
Dookoła Polski. Fontanna na rynku w Barlinku. © daroexp

Gotycki kościół parafialny pw. Niepokalanego Serca NMP w Barlinku.
Dookoła Polski. Tablica informacyjna kościoła pw. Niepokalanego Serca NMP w Barlinku. © daroexp

Widok z ulicy na kościół pw. Niepokalanego Serca NMP w Barlinku.
Dookoła Polski. Widok z ulicy na kościół pw.Niepokalanego Serca NMP w Barlinku. © daroexp

Widok na kościół w Barlinku, ujęcie z innego kąta.
Dookoła Polski. Ującie z innego kąta kościoła pw.Niepokalanego Serca NMP w Barlinku. © daroexp

Foto wspólne przed marketem "Polo" w Barlinku, z kolegą rowerzystą Łukaszem - mieszkańcem tego miasta.
Dookoła Polski. Foto wspólne przed marketem "POLO" w Barlinku. © daroexp

Ja i moja "ciężarówka" przed marketem "Polo" w Barlinku.
Dookoła Polski. Ja i moja "ciężarówka" przed marketem "Polo" w Barlinku. © daroexp

Na drodze przed gminą Pełczyce.