Tczew-Elbląg i z powrotem.

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 8

Witam wszystkich.
Dziś postanowiłem zrobić rundkę do Elbląga, celem skompletowania zdjęć obiektów sakralnych (czyt.kościołów).
Z rana dosyć pochmurno, też troszkę chłodno.
Po południu pogoda troszkę się wypogodziła, wyszło słoneczko.
Pokrótce, start godz.11:00, dość szybko dotarłem do miasteczka Nowy Staw, następnie za wsią Jazowa skierowałem się drogą rowerową przy trasie S7 w stroną Elbląga. Będąc już na miejscu w tym mieście, sfotografowałem kościoły Św.Wojciecha, Św.Pawła i Dobrego Pasterza, oraz Katedry Elbląskiej.
Przerwa obiadowa od godz. 15:15 do 15:56.
Po godz.16:00 niestety złapałem "gumę", wymieniłem uszkodzoną dętkę, sprawcą był kawałek szkła(8mm długości szklana szpila).
Trasa powrotna odbyła się tą samą drogą, co do Elbląga.
O godz. 19:15 byłem już w Nowym Stawie. Tutaj dwie fotki ładnie oświetlonego obiektu sakralnego.
Ok godz. 20:30 dojechałem do domu.

Trasa moja przebiegała przez następujące gminy i miasta:

Start: Tczew->Lisewo Malborskie->Dąbrowa->Lichnowy->Trępnowy->Nowy Staw->Chlebówka->Nidowo->Myszewo->Rakowo->Wierciny->Jazowa->Most na rz.Nogat->Kazimierzowo->Elbląg
Powrót: Elbląg->Kazimierzowo-Most na rz. Nogat->Jazowa-Wierciny-Rakowo->Myszewo->Nidowo->Chlebówka-Nowy Staw-Trępnowy->Lichnowy->Dąbrowa->Lisewo Malborskie->Tczew

Mapka mojej trasy rowerowej:
[url=[/url]

Galeria:
Przy moście drogowym - Lisewskim.

Za mostem drogowym Lisewskim. © daroexp

Kościół poewangelicki z wieżą w kształcie "ołówka" w Nowym Stawie.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Elbląga. Kościół poewangelicki, z wieżą w kształcie ołówka w Nowym Stawie. © daroexp

Tablica informacyjna na ścianie kościoła poewangelickiego w Nowym Stawie.
Kościół poewangelicki w Nowym Stawie. Tablica informacyjna. © daroexp

Widok boczny na kościół poewangelicki w Nowym Stawie.
Kościół poewangelicki w Nowym Stawie. Widok boczny obiektu sakralnego. © daroexp

Widok nocą, na kościół poewangelicki w Nowym Stawie.
Kościół poewangelicki w Nowym Stawie. Widok nocą. © daroexp

Kościół p.w. Św.Wojciecha w Elblągu.
Kościół p.w. Świętego Wojciecha w Elblągu. © daroexp

Kościół poewangelicki Św.Pawła w Elblągu.
Kościół poewangelicki p.w. Św.Pawła w Elblągu. © daroexp

Rzeźba głowy nad wejściem w kościele Św.Pawła w Elblągu.
Rzeźba głowy nad wejściem w kościele Św.Pawła w Elblągu. © daroexp

Ołtarz główny w kościele Św.Pawła w Elblągu.
Ołtarz główny w kościele Św.Pawła w Elblągu. © daroexp

Malowidło na suficie w kościele Św.Pawła w Elblągu.
Malowidło na suficie w kościele Św.Pawła w Elblągu. © daroexp

Kościół polsko-katolicki p.w. Dobrego Pasterza w Elblągu.
Kościół polsko-katolicki p.w. Dobrego Pasterza w Elblągu. © daroexp

Katedra w Elblągu.
Katedra na Starówce w Elblągu © daroexp

Forma przestrzenna zrobiona w ZAMECH'u przy drodze głównej do Elbląga.
Forma przestrzenna zrobiona w ZAMECH'u, przy drodze głównej do Elbląga. © daroexp

Jurek | 20:40 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Bardzo lubię Elbląg i z przyjemnością obejrzałem zdjęcia.Pozdrawiam
Darecki
| 05:35 wtorek, 16 października 2012 | linkuj Trzeba było i mnie poinformować. W Wojciechu byłem chrzczony :-)
daro
| 10:58 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Cześć Marek.
No widzisz, szkoda, raźniej by było. Dzwoniłem z rana do Aśki, była przeziębiona, więc obmyśliłem trasę i wystartowałem na "singla". Następnym razem coś wymyślimy.
Pozdrower :)))
Darek
daro
| 10:51 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Cześć Artur.
Dobra, będę o Tobie pamiętać, coś wymyślimy. Mam w planach na przyszły weekend dokończyć trasę z Tczewa do Fromborka, przez Elbląg (pi razy drzwi, ok. 81km w jedną stronę), co do dnia w weekendzie, to myślę, że chyba sobota. Tak, jak ostatnio w sobotę - 13.10.2012. Niedzielę sobie odpuszczam, poświęcam dla żony i na odpoczynek.
Byłem też na Twojej stronce, fajna, zgrana ekipa.

Pozdrower Tobie i całej Elbląskiej ekipie rowerowej :)))
sikorski33
| 21:18 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Piękna wyprawa:) Mogłeś dać znać bym też pojechał.
arturbike
| 19:58 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Tak sobie myślę, że jak będziesz się wybierał na Żuławy Elbląskie, lub Wysoczyznę Elbląską to daj znać, może da się coś wspólnie zrobić
pozdrower
daro
| 16:54 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Hej Artur.
Fakt, wczoraj postanowiłem troszkę w Twoim mieście porobić fotek. Tak reasumując, to z Tczewa mam tylko 52km do Elbląga. Plan był ambitniejszy, miało być do Fromborka. Ale jakoś tak wyszło.
Pozdrower :)))
arturbike
| 14:29 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Parafia Św. Wojciecha to moja parafia. Byłeś 358m od mojej kuchni hihiiii
pozdrower

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eraln