Wycieczka rowerowa do Jeziora Zduńskiego.

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 10.11.2012 | Komentarze 0

Dziś wycieczka po lasach, zaliczona leśniczówka w Swarożynie, a następnie leśniczówka w Boroszewie. Pogoda dopisywała, było słonecznie, jak na tę porę roku dość chłodno, z wiaterkiem w twarz od czasu, do czasu. Niestety nie spotkałem żadnych po drodze rowerzystów. Po za tym, mogę rowerówkę uznać za udaną.

Trasa: Start: Tczew.ul.Wojska Polskiego-Tczew.Suchostrzygi-Szpęgawa-Lubiszewo-Koziary-Leśniczówka Swarożyn-Wędkowy-Boroszewo-Leśniczówka Boroszewo-Nad jeziorem Zduńskim-Liniewko(rowerówka)-Wędkowy-Leśniczówka Swarożyn-Koziary-Lubiszewo-Rokitki Tczewskie-Tczew.Suchostrzygi-Tczew.ul.Wojska Polskiego.
Zakończenie wycieczki.

Informacyjnie - 6127 km przejechanych w 2012 roku, delikatnie nie chwaląc się, rok rowerowy powoli będę kończyć, choć jeszcze w Listopadzie i w Grudniu od czasu do czasu pokręcę na rowerku.

Mapka trasy:

[url=[/url]

Niestety aparatu nie zabrałem, więc nici z fotorelacji.