• Temperatura -9.0°C

Sobotnia rowerówka. 19-01-2013.

Sobota, 19 stycznia 2013 · dodano: 19.01.2013 | Komentarze 2

Dziś pojeździłem sobie po okolicznych wioseczkach, sąsiadujących z miastem Tczew i nie tylko. A więc, kierunek Bałdowo, później przejazd przez wsie Gorzędziej, Mała Słońca, Rybaki(gdzie sfotografowałem piękny odremontowany pałacyk z XIX wieku), następnie Mały Garc, Gręblin, przejazd krajową "1". Po przejechaniu kilku kilometrów wjechałem w boczną drogę w kierunku Wielkiej Słońca, aby wrócić drogą powrotną znów przez wsie Mała Słońca, Gorzędziej i Bałdowo do Tczewa. Pogoda mroźna i miejscami wietrzna. Ręce i nogi przemarznięte. Dziś pogoda nie była odpowiednia na jeżdżenie.
No i to by było na tyle, odnośnie dzisiejszego rowerowania.

Mapa trasy:
[url=[/url]

Fotorelacja:
Na drodze do wsi Gorzędziej, za Tczewem. Możemy dostrzec dość ładny podjazd pod górkę. 19-01-2013.

Na rowerku po okolicznych wioskach. 19-01-2013. Na drodze do wsi Gorzędziej, za Tczewem. © daroexp

Rowerkiem po okolicznych wioskach. Na drodze do wsi Gorzędziej. 19-01-2013. © daroexp

W trójkącie miejscowości: Mała Słońca, Wielka Słońca, Mały Garc, we wsi Rybaki, znajduje się oryginalny pałacyk na Kociewiu, zbudowany w XIX w. Zdjęcie zrobione od strony bramy wjazdowej. 19-01-2013.
Rowerkiem po okolicznych wioskach. Oryginalny Pałacyk na Kociewiu we wsi Rybaki. 19-01-2013. © daroexp