Dąbrowa->Lichnowy->Nowy Staw->Mirowo->Nowy Dwór Gd.->Żelichowo->Rybina->Stegna. Powrót trasą:...">

• Temperatura -1.0°C

24.03.2013. Niedzielna rowerówka - Stegna - Topienie Marzanny przez elbląskich morsów.

Niedziela, 24 marca 2013 · dodano: 24.03.2013 | Komentarze 11

Krótko, wyjazd do Stegny na imprezę "Topienia Marzanny" i spotkanie się z elbląskimi rowerzystami.
Przebieg trasy: Lisewo Malb.->Dąbrowa->Lichnowy->Nowy Staw->Mirowo->Nowy Dwór Gd.->Żelichowo->Rybina->Stegna. Powrót trasą: Stegna->Marzęcino->Nowy Dwór Gd.->Orłowo->Lubieszewo->Nowy Staw->Lichnowy->Dąbrowa->Lisewo Malborskie->Tczew.
Było super, najbardziej podobała Mi się kąpiel Elbląskich Morsów, no i topienie Marzanny w morzu. Duża ilość morsów, rowerzystów elbląskich troszkę mniej niż w zeszłym roku (pewnie pogoda wystraszyła).
W Stegnie przy plaży w miłym towarzystwie Artura, Piotra i Ani pobyt w Cukierni, posilaliśmy się słodkościami z kawką i herbatką. Tam też przez 1 godzinę odpoczynek. Tutaj pożegnaliśmy się z resztą rowerzystów przesiadujących w sąsiednim barze.
Wyruszyliśmy czwórką w drogę powrotną, kierunek Marzęcino. Po drodze dołączył do nas kolega Rafał i w piątkę pojechaliśmy dalej.

Piotr i Ania (źle się czuła) troszeczkę wolniej jechali więc pozostali troszkę w tyle. My w trójkę czyli Artur , Rafał i Ja pojechaliśmy dalej w kierunku Marzęcina i Nowego Dworu Gdańskiego. W drodze spotykały nas ze dwa razy opady śniegu. Dojeżdżamy nareszcie do Nowego Dworu Gdańskiego, postanawiamy zajechać do McDonalda na kawkę i małe przekąski.
Następnie opuszczamy restaurację i żegnamy się, nasze drogi się rozjeżdżają tzn. koledzy Artur i Rafał jadą dalej ku domom w Elblągu. Ja wjeżdżam na wiadukt i kieruje się na Orłowo i Lubieszewo, potem Nowy Staw i Lichnowy, Dąbrowa, Lisewo Malborskie, przejeżdżam Most Lisewski na rz.Wiśle i docieram do domciu w Tczewie.

Pogoda: Z Tczewa do Nowego Stawu - z lekkimi opadami śniegu, dalej do Nowego Dworu Gdańskiego i Stegny - jazda pod wiatr, dałem radę. Na plaży w Stegnie słoneczko dopisywało. Droga do Marzęcina wiatr z tyłu i boczny.
Od Nowego Dworu Gdańskiego ku Nowemu Stawowi i Lichnowy - wiatr w plecy.
No to by było tyle.
Koniec relacji.

Dzięki Artur, Rafał, Aniu i Piotrze za wspólne rowerowanie i do zobaczenia...:)))

Mapka trasy:

Fotorelacja:

Piękny Dom Podcieniowy we wsi Marynowy.

24.03.2013. Niedzielna Stegna. Piękny dom Podcieniowy we wsi Marynowy. © daroexp

Przy herbie gminy Stegna.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Przy herbie gminy Stegna. © daroexp

Elbląscy rowerzyści na przymusowym postoju, usuwają rowerową usterkę, tuż przed Stegną.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Grupa elbląskich rowerzystów na przymusowym postoju, uswanie awarii roweru. © daroexp

Plaża w Stegnie, Elbląskie Morsy tuż przed wejściem do wody. Wcześniej wspólne pamiątkowe zdjęcie.
24.03.2013. Plaża w Stegnie. Elbląskie Morsy tuż przed wejściem do wody. © daroexp

Elbląskie Morsy na plaży w Stegnie ustawieni do wspólnego pamiątkowego zdjęcia. Jak widać humory dopisywały i pogoda też.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Elbląskie Morsy na wspólnym zdjęciu. Jak widać humory dopisywały i pogoda też. Plaża w Stegnie. © daroexp

Plaża w Stegnie, Elbląskie Morsy topią marzannę w morzu.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Elbląskie Morsy w wodzie topią marzanne. © daroexp

Grupka elbląskich rowerzystów na plaży w Stegnie.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Grupka elbląskich rowerzystów na plaży. © daroexp

Cukiernia przy plaży w Stegnie, Artur przy słodkościach.
24.03.2013. Cukiernia przy plaży w Stegnie, Artur przy słodkościach. © daroexp

Artur już degustuje słodkości z cukierni przy plaży w Stegnie. Piotr siedzi po prawej, a Ania po lewej, czekają jeszcze na swoje słodkości.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Artur już pałaszuje słodkości, od lewej siedzi Piotr, z prawej Ania. W oczekiwaniu na dostawę resztę słodkości cukierni przy plaży w Stegnie. © daroexp

Cukiernia przy plaży w Stegnie. Piotr, Artur i Ania przy stoliku ze słodkościami i kawką oraz herbatką.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Cukiernia przy plaży. Piotr, Artur i Ania przy stoliku ze słodkościami. © daroexp

Inne ujęcie foto.
24.03.2013. Niedzielna Stegna. Cukiernia przy plaży w Stegnie. Piotr, Artur i Ania przy stoliku ze słodkościami, inne ujęcie foto. © daroexp

24.03.2013. Niedzielna Stegna. Cukiernia przy plaży w Stegnie. Darek, Artur i Ania przy stoliku ze słodkościami. © daroexp

Kategoria Samotnie, Rekreacja

Nefre
| 13:51 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Fajne zdjęcia:))
daro
| 07:21 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj @sikorski33 - szkoda że nie wiedziałem, kupiłbym Ci prezent, a widzieliśmy się wcześniej, no cóż, innym razem sobie wspólnie pokręcimy,
@arturbike - fajnie było, też dzięki za wspólne rowerowanie,
@BARTEK501 - zgadza się, klasa panie i na dodatek zahartowane w dosłownym tego słowa znaczeniu, no i przy takiej temperaturze wody w morzu, nie bez przyczyny nazywają się Elbląskie Morsy, a to zobowiązuje, zresztą jak widać humory dopisywały wszystkim, było fajnie.
Pozdrowienia dla wszystkich :)))
Daro
BARTEK501
| 13:05 piątek, 5 kwietnia 2013 | linkuj klasa dziewuchy
arturbike
| 23:35 środa, 27 marca 2013 | linkuj No to wszystkiego dobrego na te urodziny :-)
pozdrower
sikorski33
| 23:25 środa, 27 marca 2013 | linkuj Fajna wycieczka. Miałem urodziny więc nie mogłem pojechać. Morsy super:)
daro
| 09:30 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj @Artur, fotki podeśle Ci na e-maila. Dzięki za wspólne kręcenie i do zobaczyska...
@Ania, jak możesz to daj na mojego priva swój e-mail, to Ci parę fotek podeślę. A masz konto na BS-ie?, bo nie mogę Cię odszukać. Bym wysłał Ci zaproszenie do znajomych. Pozdrowionka dla koleżanki -:)
arturbike
| 09:00 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj Dzięki Daro za wspólny rowerek tego dnia.
Jak zawsze miło i sympatycznie
:-)
daro
| 06:41 poniedziałek, 25 marca 2013 | linkuj @Ania - fajna z Ciebie kumpela -:) i tyle, do następnej eskapady... Pozdr -:)
Ania | 22:14 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj aj kurcze, mogłam się skusić na tego Mcdonalda hihihi ;) już tak mnie nie tłumacz, cieńki ze mnie rowerzysta i tyle hihi ( złe samopoczucie nie tłumaczy ;)) pozdrawiam serdecznie :)
| 21:06 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj @Zadlo - nie jest tak źle, zawsze kogoś mam do kręcenia kółek, hm... dzisiaj 24.03, cóż, sam jestem zniesmaczony tym faktem, Ebowo może się pochwalić takimi rowerzystami jak Wy, tylko pozazdrościć, najważniejsze żeby czuć satysfakcję z wycieczek i wypraw rowerowych.
Pozdr -:)
Zadlo
| 19:31 niedziela, 24 marca 2013 | linkuj Daro musisz się chyba do Ebowa przeprowadzić będziesz miał bliżej i nie ciągle sam . Pozdro

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gener