16-06-2013.Niedzielna wycieczka grupowa na plaże do Jantaru.

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 16.06.2013 | Komentarze 3

Dziś najpierw zrobiłem rundkę z Tczewa do Dąbrówki Tczewskiej, później powrót do Tczewa. Następnie spotkanie z grupą tczewskich rowerzystów w składzie: Asia-Nefre, Wieśka, Marka-sikorski33, Mirka-mklos i Wojtka. Plan był taki, rowerkami na plaże do Jantaru przez most w Kiezmarku i Mikoszewo. Po dojechaniu do plaży rozłożyliśmy się, plażowanie trwało ok 3godz. Woda w morzu była ciepła, troszkę sobie popływałem. Po leniuchowaniu na plaży wracamy wszyscy z powrotem do Tczewa przez Ostaszewo i Lichnowy. Po przejechaniu mostu Lisewskiego nadchodzi czas na pożegnanie z rowerzystami.
Wracam do domciu cały i zdrowy.
Dziękuje wszystkim za wspólną wycieczkę rowerową :))

Mapka trasy:

Mapka trasy

Wspólna fotka na drodze z wycieczki rowerowej: od lewej Wojtek, Marek, Mirek, Wiesiek i Ja. Zdjęcie zrobiła Asia.

16-06-2013. Rowerzyści na drodze. Niedzielna wycieczka rowerowa z Tczewa do Jantara © daroexp

daro
| 11:28 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Artur, słoneczko nam dopisywało, na plaży w Jantarze mieliśmy lekko zachmurzone niebo, poza tym woda ciepła w morzu i była okazja do kąpieli, dużo plażowiczów. Pozdrawiam kolegę.
arturbike
| 10:18 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Super wypad, pogoda dopisała to i pewnie spaleni na skwareczkę wróciliście :-)
pozdrower
mklos
| 05:56 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj Dzięki za miło spędzony dzień.
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr