11.11.2013. Na ognisko z kiełbaskami do Białej Góry.

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 5

Po wiadomości od Asi-Nefre, postanowiłem w Poniedziałek dołączyć do grupy rowerzystów na ciekawą wycieczkę do Białej Góry, zebrała się liczna grupa 10 osobowa pod Inter-Marche, tzn. Asia, Wiesiek, Mirek, Jurek, Mirka, Michał z żoną, Wojtek, Przemek i ja.
Wyruszyliśmy w dobrych humorach ulicą Jagiellońską, później ulicą Wojska Polskiego do mostu Lisewskiego nad rzeką Wisłą. Przejechaliśmy szybko przez Lisewo Malborskie, Starą Wisłę, Kończewice, Bystrze i do Mątowy Wielkich.

W Mątowach Wielkich przy drodze wyjazdowej mała przerwa.

11.11.2013. Wycieczka grupowa do Białej Góry, rowerzyści przy drodze w Mątowach Wielkich, na małym odpoczynku © daroexp

Rowerzystki Asia i Mirka pozują do zdjęcia na odpoczynku rowerzystów w Mątowach Wielkich.
11.11.2013. Wycieczka grupowa do Białej Góry. Rowerzystki Asia i Mirka pozują do zdjęcia na odpoczynku rowerzystów w Mątowach Wielkich © daroexp

Nasza grupa Tczewska na moście drogowym śluzy rzecznej w Białej Górze.
11.11.2013. Wycieczka grupowa do Białej Góry. Nasza grupa Tczewska na moście drogowym śluzy rzecznej w Białej Górze © daroexp

Rowerzyści pieką kiełbaski przy ognisku na Przystani Wodnej w Białej Górze.
11.11.2013. Wycieczka grupowa do Białej Góry. Rowerzyści pieką kiełbaski przy ognisku na Przystani w Białej Górze © daroexp

Powrót tą samą drogą, z małym wyjątkiem, że z Cyganek pojechaliśmy na Miłoradz, tutaj następna mała przerwa przy sklepie spożywczym. Po krótkiej chwili udajemy się w dalszą drogę ku Mątowom Małym i Mątowom Wielkim.
Gdy opuszczamy Lisewo Malborskie, wjeżdżamy ponownie na Most Lisewski, na Starówce Tczewskiej grupa Nasza się rozdziela i każdy wraca w stronę swojego domu.

Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony czas na wycieczce i przy ognisku, a także odwiedzającym mojego bloga :)

arturbike
| 16:55 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Spoko Daro, pącztka i kawkę w N.St. można zawsze zrobić w innym termini :-)
daro
| 16:37 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Rowerek mam już naprawiony, kolo zaplotłem w szprychy i wycentrowałem, czas troszkę przetestować "kochankę", a odnośnie pączkowej niedzieli, spróbuję z rana na chwile wpaść do Nowego Stawu.
arturbike
| 16:15 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj No tak, coś kojarzę :-)
daro
| 16:08 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Dzięki Artur, pamiętam, właśnie 8.12 mam urodziny i rocznicę ślubu, nie wiem jak to pogodzić ze sobą :)) W zeszłym roku było 9.12 więc dałem radę, a teraz, zobaczę. Pozdr. Daro
arturbike
| 18:19 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj super, super Daro.
Pamiętaj o pączkach w Nowym Stawie 8.12
Pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szcze