Niedzielna wycieczka rowerowa po leśnych drogach, cel jezioro Zduńskie.

Niedziela, 24 listopada 2013 · dodano: 24.11.2013 | Komentarze 4

Było tak, wysłałem sms-a do kilku znajomych rowerzystów z propozycją wspólnego pojeżdżenia na rowerkach po okolicznych Kociewskich Lasach, ewentualnie z celem nad Jezioro Zduńskie. Ostatecznie uzbierała się pięcioosobowa grupa rowerzystów, a więc Asia z Wieśkiem, Marek, Jarek i Ja.

Skrócona fotorelacja z dzisiejszej wycieczki.

Godzina spotkania 12.00 pod InterMarche na Suchostrzygach w Tczewie.
Tutaj wspólne zdjęcie grupowe uczestników niedzielnej wycieczki na starcie przed marketem InterMarche na Suchostrzygach w Tczewie, koleżanka rowerzystka stojąca koło Asi i Wieśka niestety nie pojechała, kolega rowerzysta Marek jest gdzieś w pobliżu, pomimo tego uzbierała się Nas piątka na starcie.

Wspólne zdjęcie grupowe uczestników niedzielnej wycieczki na starcie przed marketem InterMarche na Suchostrzygach w Tczewie. Koleżanka rowerzystka stojąca koło Asi i Wieśka niestety nie pojechała, rowerzysta Marek jest gdzieś w pobliżu. © daroexp

Na drodze leśnej z Lubiszewa do Koziarów, na pierwszym planie od prawej Asia i Fruzia(Dorota) w kasku dlatego, że z mężem jeździli tego dnia quadem, na drugim planie od lewej Mąż Doroty i z tyłu Wiesiek, od lewej Jarek, w dalszym planie Marek z aparatem.
Na drodze leśnej z Lubiszewa do Koziarów, na pierwszym planie od prawej Asia i Fruzia(Dorota) w kasku dlatego, że z mężem jeździli tego dnia quadem, na drugim planie od lewej Mąż Doroty i z tyłu Wiesiek, od lewej Jarek, w dalszym planie Marek © daroexp

Tutaj zdjęcie przy parkingu leśnym postoju pojazdów, przy drodze z DK22 do Wędkowy i Boroszewa. Na pierwszym planie Asia i Marek przeglądają zdjęcia w aparacie, na drugim planie Jarek i Wiesiek siedzący pod zadaszeniem.
Mały odpoczynek na parkingu leśnym pojazdów przy drodze z DK.22 do Wędkowy i Boroszewa. Na pierwszym planie Asia i Marek przeglądają zdjęcia w aparacie, na drugim planie Jarek i siedzący Wiesiek pod zadaszeniem © daroexp

Wspólne zdjęcie grupowe uczestników niedzielnej wycieczki przy parkingu leśnym nad Jeziorem Zduńskim. Od prawej Marek (sikorski33), Asia (Nefre), Jarek (jarhaw), Darek (daro) i Wiesiek od lewej.
Wspólne zdjęcie grupowe uczestników niedzielnej wycieczki przy parkingu leśnym nad Jeziorem Zduńskim. Od prawej Marek (sikorski33), Asia (Nefre), Jarek (jarhaw), Darek (daro) i Wiesiek © daroexp

Tutaj piękny krajobraz lasu i drogi leśnej przy Jeziorze Zduńskim
Zdjęcie drogi leśnej przebiegająca wzdłuż linii brzegowej Jeziora Zduńskiego, zdjęcie zrobione na wysokości parkingu leśnego przy Jeziorze Zduńskim. Krajobraz leśny w Listopadzie © daroexp

Tutaj szybka fotka zrobiona Asi i Wieśkowi nad brzegiem Jeziora Zduńskiego, podczas krótkiego odpoczynku nad jeziorem.
Rowerzyści Asia i Wiesiek przy brzegu jeziora Zduńskiego, tutaj mamy krótką przerwę na odpoczynek © daroexp

Na pierwszym planie Wiesiek, na drugim planie Asia robi zdjęcie Markowi, na tle krajobrazu Jeziora Zduńskiego. Zdjęcie zrobił rowerzysta Darek. © daroexp

Tutaj mamy od lewej Wiesiek, Jarek, Asia i Marek przy brzegu jeziora Zduńskiego, podczas niedzielnej wycieczki rowerowej.
Tutaj mamy od lewej Wiesiek, Jarek, Asia i Marek przy brzegu jeziora Zduńskiego, podczas niedzielnej wycieczki rowerowej © daroexp

Cóż dodać więcej, było fajnie i sympatycznie, pogoda dopisywała Nam (do pewnego momentu, hi, hi), aż do powrotu w Tczewie. Póżniej to się troszkę rozpadało, ale mam nadzieję że wszyscy uczestnicy naszej niedzielnej wycieczki dotarli cali i zdrowi do domów(no i w miarę mało zmoczeni).

Dziękuje wszystkim z naszej ekipy za wspólnie spędzony czas na świeżym powietrzu i do następnej... :)))

Dziękuje też wszystkim którzy tu zajrzeli na Mój blog rowerowy. Pozdro :)