• Temperatura -6.0°C

16-01-2014. Wieczorny trening.

Czwartek, 16 stycznia 2014 · dodano: 16.01.2014 | Komentarze 2

Wieczorkiem, szybka pętelka przecinająca Tczewską Starówkę, Bulwar Wiślany, Tczew-Czyżykowo, Suchostrzygi i Plac Dworcowy PKP przy Galerii Kociewskiej.

Start: godz.18:00. Powrót z treningu: godz.19:45.

Dystans: 22km.

Krótko opisując-pogoda mroźna z wiatrem nad Wisłą. Mimo podwójnych skarpet w butach palce lekko zdążyły zdrętwieć od zimna.

Trening zakończył się pomyślnie.

Trasa treningu:

Tutaj parę zdjęć z treningu:

16-01-2014. Mój rowerek i Ja, wieczorem na Bulwarze Wiślanym w Tczewie
16-01-2014. Mój rowerek i Ja, wieczorem na Bulwarze Wiślanym w Tczewie © daroexp

16-01-2014. Na tablicy świetlnej Urzędu Miejskiego w Tczewie możemy dostrzeć dość niską temperaturę poniżej zera tego wieczoru, podczas wieczornego treningu
16-01-2014. Na tablicy świetlnej Urzędu Miejskiego w Tczewie możemy dostrzec tego wieczora dość niską temperaturę poniżej zera, podczas wieczornego treningu © daroexp

16-01-2014. Na Placu Dworcowym przy Galerii Kociewskiej. Dziesiejszego wieczoru już nie było Rowerowej Choinki, została rozebrana
16-01-2014. Na Placu Dworcowym przy Galerii Kociewskiej. Dzisiejszego wieczoru już nie było Świątecznej Rowerowej Choinki, została rozebrana © daroexp

Koniec relacji z treningu.

Kategoria Samotnie, Trening

daro
| 21:29 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj Witaj Asiu, dzisiejszego wieczoru było naprawdę bardzo zimno, na Bulwarze Wiślanym mroźny wiatr dawał w kość, więc starałem się jeździć po bocznych uliczkach przy Zamkowej, blisko Parku Miejskiego, aż do Czyżykowa, u Ciebie na Suchostrzygach było w miarę spokojnie, ale buty Mi przymarzły do nóg:( Wieczorna herbatka Pigwa-Imbirowa w domciu bardzo mi smakowała:))
Nefre
| 21:02 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj Dla mnie było dzisiaj za zimno

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa onage