• Temperatura -6.0°C

18-01-2014. Zimowy przejazd rowerowy przez miasto i troszkę w terenie.

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 2

Opiszę w skrócie, co i jak było tego dnia. O godzinie 12:00 przyjechałem na zbiórkę tczewskich rowerzystów przed Urzędem Miasta, celem wykonania Zimowego Przejazdu Rowerzystów przez miasto. Ruszyliśmy w asyście policji, przejechaliśmy ulicami Wojska Polskiego, Jagiellońską, Armii Krajowej, Aleją Solidarności, Gdańską, aby ostatecznie przyjechać na Plac Dworcowy przy Galerii Kociewskiej. Tutaj wspólne zdjęcie. Na miejscu dowiadujemy się od organizatorów przejazdu o przyszłych planach Organizacji Rowerowej w Tczewie, a także nie obyło się bez wypełniania ankiety, co chcielibyśmy zmienić w Tczewie, aby rowerzystom i kierowcom lepiej się jeździło po ulicach Naszego Miasta. Po niedługim czasie żegnamy się z innymi rowerzystami na Placu Dworcowym i postanawiamy w składzie: Asia, Wiesiek, Marek, Mirek i Ja pojeździć troszkę po okolicznych lasach, pogoda dopisywała i humory też, było mroźno. Udaliśmy się nad  jezioro Rokitki Wielkie, tutaj mała przerwa na odpoczynek. Następnie jedziemy drogą leśną, aż do wylotu przy wiadukcie autostrady A1. Obieramy kierunek na Goszyn i Małżewo. Wracamy z powrotem drogą lokalną i wjeżdżamy do Stanisławia, później  mijamy Szpęgawę, by po przejechaniu przejazdu kolejowego wjechać na ulicę Jagiellońską. Żegnamy się z Mirkiem, a Ja później pożegnałem się z Asią, Wieśkiem i Markiem. Sam obieram kierunek na ulicę Armii Krajowej i po chwili skręcam na ulicę Franciszka Żwirki, dojeżdżam do krzyżówki z ulicą Jagiellońską, pokonuję krzyżówki z ulicą Aleją Solidarności i wpadam na ulicę Wojska Polskiego i do domciu.

Dziękuję Asi, Wieśkowi, Markowi i Mirkowi za wspólne rowerowanie:))

Mapka sobotniej trasy rowerowej:

Fotki jak będą to dodam....