• Temperatura -5.0°C

30-01-2014. Tczew-Czarlin-Tczew.

Czwartek, 30 stycznia 2014 · dodano: 30.01.2014 | Komentarze 7

Dziś wieczorem krótka trasa, jak w temacie, do Czarlina w interesach i z powrotem do Tczewa.

Lekki przymrozek, główna trasa przebiegała Drogą Krajową nr.91.

Mój rowerek w domciu serwisowany (środek supportu Deore Hollowtech II i korba do wymiany (środkowa tarcza zębata w korbie też) + łańcuszek HG73), ogólnie remont kapitalny w rowerze, wiele rzeczy przez ostatnie lata intensywnie pracowało w maszynce, więc przyszedł na nie czas:(

Teraz rozumiem dlaczego niektórzy mają 2 rowerki, jeden na Zimę (26" kółka, można go "dorżnąć" w warunkach ekstremalnych, mróz, sól na ulicach, tutaj plusem są tańsze części) i drugi (28" kółka, lepszy, droższy, szybszy) na resztę roku - Wiosna, Lato, Jesień (tutaj nieraz nie warto rower męczyć w Zimie, bo później, to tylko koszty, sam to teraz doświadczyłem).

Tak to wygląda z moich obserwacji:)

To by było, na tyle, już niedługo rowerek jak nowy:))

Trasa rowerówki:

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających Mój Blog rowerowy :))

Kategoria Rekreacja, Samotnie

sikorski33
| 11:53 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Jutro jadę ,zabierzesz się ze mną? Dzisiaj nie mogłem.
daro
| 16:52 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Cieszę się, że masz już rowerek zrobiony:)) Pozdrawiam i do zobaczenia...
Nefre
| 14:49 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Tak, już jest gotowy, ale nie wypróbowany:))
daro
| 13:37 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Hej Asia, a jak tam Twój rowerek, masz już zrobiony?
Nefre
| 10:55 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Daro- masz zdrowie..... :))) Twój łańcuch już ostatnio przeskakiwał podobnie jak u mnie, wiadomo części się zużywają, jak się jeździ. Pozdrawiam
| 07:31 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Cześć Krzysiek,
Troszkę Wam zazdroszczę, teraz w Tczewie na ulicach mało rowerzystów, niewielu jest "twardzieli", wszyscy czekają na Lato, ba, nawet serwisy rowerowe z częściami czekają do Lutego, Marca, nie dziwie się, idą z trendem lokalnej społeczności rowerowej.
Tak to widzisz jest w Tczewie, więcej napisze na prive bs:) Pozdro
kbialy2002
| 05:59 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj No Daro widzę e nie ustajesz w zachęcaniu Tczewa do jazdy... Pozdrowerek z Elbląga... Ostatnio z Mariuszem pogoniliśmy troszkę po Zalewie Wiś. lód jes OK... ale blisko przy brzegu...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna