• Temperatura -5.0°C

27-01-2014. Rowerem po okolicznych wioskach.

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 · dodano: 27.01.2014 | Komentarze 6

Dziś krótko i na temat. Szybka rundka po mieście, później kurs z Tczewa do Krzywego Koła przez Czatkowy i Koźliny. Z Krzywego Koła do Pszczółek. Dalej trasa na Sobowidz i Rukosin(tutaj jazda już w ciemnościach). Powrót do Tczewa przez Stanisławie i Szpęgawę. Do domu dotarłem cały i zdrów. Pogoda dopisywała, z lekkim wiaterkiem i mrozkiem.

Na Bulwarze Wiślanym, z widoczkiem na rzekę i Most Lisewski, piękna sceneria zimowa:

27-01-2014. Widok na rzekę Wisłę i Most Lisewski w Tczewie, podczas objazdu Bulwaru Nadwiślańskiego © daroexp

Obieram kierunek na Pszczółki i Krzywe Koło, Jestem już za Koźlinami:

27-01-2014. Przy drodze do Krzywego Koła i na Pszczółki, za Koźlinami, podczas zimowego objazdu okolicznych miejscowości © daroexp

Droga powrotna na Rukosin i Tczew, zimowy objazd okolicznych wiosek:

27-01-2014. Wieczorny powrót do Tczewa. Wycieczka rowerowa po okolicznych wioskach © daroexp

daro
| 21:51 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj Mariusz, nie dam rady, sorry, rower mam rozebrany na części pierwsze(czekam jeszcze na środek supportu Hollowtech-II, na dodatek korba na ślizgach wewnętrznych ma wżery, kuźwa, chyba się szykuje też wymiana korby Shimano M533 + środkowy blat zębatki korby niepewny, zęby wyrobione). Muszę zrobić maszynę. Jak to załatwię, to zobaczymy:) Pozdrawiam kolegę:)) Daro
sierra
| 21:48 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Darek może wpadniesz do Ebowa na latarkowe "zwiedzanie" zamarzniętego Zalewu Wiślanego ;)
daro
| 10:14 wtorek, 28 stycznia 2014 | linkuj Hej, nie wiem czy dam radę, spróbuję, mój support korbowy Shimano Deore (wkład maszynowy) kwalifikuje się do wymiany, muszę go wymienić, 6 latek w "Centku" zobowiązuje, łańcuch HG73, też już do odstrzału, ogólnie rozbiórka i przegląd w domu, nie ma siły, trzeba to zrobić:) Pozdro:)
arturbike
| 21:00 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Daro, luzik masz aż cztery doby i tylko trzy stówki :-)
daro
| 20:54 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Hej Artur, dałem radę, choć miejscami nie było łatwo, Jestem ciekaw, czy uda Mi się zamknąć Styczeń 1000-kiem :)) Pozdrawiam kolegę:)
arturbike
| 20:34 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Dobrze, że cały :-), bo trochę ślisko dziś było (y)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szcze