15-02-2014. Trening kondycyjny.

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 15.02.2014 | Komentarze 3

Dziś standardowo, trasa do Kończewic przez Most Lisewski, Lisewo Malborskie, Starą Wisłę i z powrotem tą samą trasą, aż do Bulwaru Wiślanego. Tutaj 3x4,07km czyli pętla Bulwar Wiślany do ulicy Nadbrzeżnej, końcówka Czyżykowo i z powrotem pod Most Lisewski i tak z 3 razy. Po zakończeniu pętelek powrót do Starówki Tczewskiej i dojazd do ulicy Wojska Polskiego, przez ulicę Aleja Zwycięstwa i do domciu.

Pogoda-temperatura znośna, wietrznie, zwłaszcza na trasie od Lisewa do Kończewic przez Starą Wisłę, w drugą stronę z wiaterkiem w plecy. Tak samo na Bulwarze Wiślanym, w jedną stronę pod wiatr, w drugą stronę z wiatrem w plecy.

Trening zakończony poprawnie:)

Mapka trasy treningu:

Zdjęcie lodołamacza "Tygrys" przy "Przystani", widok z Bulwaru Wiślanego w Tczewie:

15-02-2014. Lodołamacz Tygrys na rzece Wiśle, na wysokości Przystani Wiślanej w Tczewie. Sobotni trening rowerowy po Bulwarze Wiślanym © daroexp

Wszystkich odwiedzających i komentujących Mój Blog rowerowy Serdecznie Pozdrawiam:))

Kategoria Samotnie, Trening

sierra
| 10:43 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Ups, rzeczywiście oddzwoniłem... na ten drugi, Sorki
daro
| 09:18 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Mariusz - Wczoraj byłem pod numerem z którego przesyłałem sms-a. Drugi tel został w domu. Jasne, jeszcze będzie okazja do spotkania:) Pozdrower:) Daro
sierra
| 08:51 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Darek, Twojego sms-a dostałem. Próbowałem nawet oddzwonić ale w sobotę zdobywaliśmy "ostródzkie lasy i jeziora" i albo byłem poza zasięgiem albo Twoja komóra "padła"
No ale nic straconego... będą pewnie kolejne okazje, coby razem pozwiedzać okolice Ebowa :)
Pozdro rowerowo
Mariusz

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa winam