16-02-2014. Grupowa rowerówka do Białej Góry.

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 5

Dziś w grupie 7 osobowej tzn. Asi, Wieśka, Marka, Mirka, Jarka, Jurka i Ja, wybraliśmy się na niedzielną rowerówkę do Białej Góry.

Do godziny 15-tej była piękna słoneczna pogoda, później w drodze powrotnej od Szymankowa Malborskiego do Dąbrowy, niespodziewanie nawiedził Nas wiaterek z opadami deszczu, który szybko przeszedł, a my go przeczekaliśmy na przystanku.

Było sympatycznie i w miłej atmosferze rowerowej, co dało się odczuć po nastrojach rowerzystów naszej niedzielnej przygody i tak trzymać:))

Dziękuję wszystkim uczestnikom tzn. Asi, Wieśkowi, Markowi, Mirkowi, Jarkowi i Jurkowi, za wspólnie spędzony czas na rowerach i za ciekawe rozmowy na trasie:))

Do następnego wspólnego wypadu rowerowego....:))

Mapka trasy rowerowej:

Fotogaleria z niedzielnej wycieczki do Białej Góry:

16-02-2014. Krótki postój tczewskich rowerzystów, w drodze do Mątowy Wielkich, na Niedzielnej wycieczce rowerowej do Białej Góry. Od lewej: Jarek, Asia, Marek, Mirek i Jurek © daroexp

16-02-2014. Rowerzyści Asia i Marek na śluzie rzecznej w Białej Górze, podczas niedzielnej wycieczki grupowej © daroexp

16-02-2014. Rowerzystka Asia i sympatyczny
16-02-2014. Rowerzystka Asia i sympatyczny "kociak" na ramieniu, podczas małego postoju przy sklepie spożywczym w Białej Górze. Uśmiech na twarzy koleżanki Asi mówi sam za siebie:) © daroexp

16-02-2014. Uczestnicy niedzielnej przygody rowerowej, na drodze z Białej Góry do miejscowości Piekło. Pogoda na razie Nam dopisywała:) © daroexp

16-02-2014. Uczestnicy Niedzielnej przygody na przystanku w miejscowości Dąbrowa, przeczekujemy ulewny deszczyk, który popołudniu zastał Nas na drodze. Rowerówka bez przygód, to co to za rowerówka:)
16-02-2014. Uczestnicy Niedzielnej przygody na przystanku w miejscowości Dąbrowa, przeczekujemy ulewny deszczyk, który popołudniu zastał Nas na drodze. Wycieczka rowerowa bez przygód, to, co to za wycieczka, no nie:) © daroexp

16-02-2014. Rowerzyści Marek, Wiesiek i Asia przed wjazdem na Most Lisewski, w drodze powrotnej do Tczewa. Na niedzielnej wycieczce grupowej © daroexp

16-02-2014. Krajobraz wieczorny zachodzącego słońca nad rzeką Wisłą, z widokiem na miasto Tczew. Zdjęcie zrobione z mostu Lisewskiego, podczas niedzielnej grupowej wycieczki rowerowej, w drodze powrotnej do Tczewa © daroexp

16-02-2014. No i po wycieczce, ostatnia fotka grupowa uczestników niedzielnej wycieczki, Jesteśmy w Tczewie, za chwilę rozjedziemy się, każdy w swoją stronę do domów. Wszyscy uśmiechnięci, zadowoleni i oto w tym wszystkim chodzi:) © daroexp

I tak, w skrócie to wyglądało:))