14-03-2014. Trening wieczorny.

Piątek, 14 marca 2014 · dodano: 14.03.2014 | Komentarze 2

Witam.

Trening, jak trening, kilka pętli po Bulwarze Wiślanym + Ulica Nadbrzeżna. Dzisiaj jeździłem też po ulicach Zamkowa, Kołłątaja, Hen.Dąbrowskiego, Czyżykowska, Aleja Zwycięstwa, Jedności Narodu, Sobieskiego i parę innych. Sumując wyszło 40km.

Pogoda znośna, bez wiatru, ciepło jak na wieczór. Na ścieżce rowerowej Bulwaru, spotkałem piechurów Nordic Walking i rolkarzy, parę osób uprawiających wieczorny Jogging.

Wszystko przebiegło bezproblemowo i trening zakończony pomyślnie o godz. 22:05.

Koniec relacji.

Kategoria Samotnie, Trening

daro
| 15:02 sobota, 15 marca 2014 | linkuj Cześć Krzysztof, spokojnie, jeszcze się rozgrzejesz na rowerku, poczekaj tylko jak tam do Szczecina zajadę na herbatę, może uda Nam się wspólnie pojeździć:)) Pozdrawienia z Kociewia:)) Daro
abarth
| 09:05 sobota, 15 marca 2014 | linkuj A ja już 2 tygodnie, ślicznej pogody "zmarnowałem", mając zupełnie inne priorytety, nie mając czasu. Dzisiaj (15.03), kiedy wreszcie czas jest to... pogody nie ma :) Trochę zazdroszczę tych 11 Twoich wypadów w pięknym (do dzisiaj) marcu :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna