16-03-2014. Niedzielna słoneczna wycieczka.

Niedziela, 16 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 2

Zachęcony popołudniową słoneczną pogodą postanowiłem troszkę pojeździć po okolicznych miejscowościach Żuław.

Szybko pokonuje na rowerze trasę przez Lisewo, Starą Wisłę, Kończewice, Bystrze do Mątowów Wielkich.

W Mątowach Wielkich okazja do zrobienia fotki przy historycznym kościele z XIV w. w miejscowości tej też znajduje się Sanktuarium Błogosławionej Doroty z Mątowów.

16-03-2014. Zdjęcie zrobione na tle zabytkowego kościoła z XIV w. w Mątowach Wielkich. W miejscowości tej znajduje się też Sanktuarium Błogosławionej Doroty z Mątowów © daroexp

Z Mątowów Wielkich udałem się dalej ku miejscowości Miłoradz, zrobiłem tutaj parę fotek.

16-03-2014. Zdjęcie zrobione przy Żubrze w Miłoradzu, podczas niedzielnej wycieczki © daroexp

16-03-2014. Piękne Przebiśniegi zwiastuny Wiosny, zdjęcie zrobione podczas niedzielnej wycieczki rowerowej © daroexp

W Miłoradzu krótki odpoczynek i decyzja powrotu z powrotem tą samą trasą do Tczewa. Słoneczko było jeszcze wysoko, a wiaterek dzisiaj raz pomagał w jeździe, to innym razem utrudniał jazdę (zwłaszcza w drodze powrotnej), poza tym ok.

Mapka trasy wycieczki:

Wycieczka zakończyła się pomyślnie i szczęśliwie wróciłem do domciu.

Wszystkich odwiedzających Mój Blog rowerowy pozdrawiam i dziękuję za komentarze :))