23-03-2014. Na zakończenie sezonu dla Elbląskich Morsów.

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 4

Dziś z rana o 9.35 wyjechałem do Stegny na plaże, zobaczyć imprezę zakończenia sezonu dla Elbląskich Morsów oraz topienia marzanny na przywitanie Wiosny. Trasa wiodła przez Koźliny, Leszkowy, Kiezmark, Przemysław, Mikoszewo i Jantar. Do plaży w Stogach dojechałem szczęśliwie sam i miałem okazję się przywitać z wieloma rowerzystami z Elbląga, a także z rowerzystami z Tczewa, którzy wcześniej przyjechali na imprezę.

W Stegnie spędziłem mile czas na plaży i w restauracji Viking, w towarzystwie Artura(arturbike), Sebastiana(żadło), Oli z "Ostrych Szprych" i z kilkoma innymi rowerzystami z Elbląga. Zjadłem obiadek z nimi, miło się rozmawiało. Później pożegnałem się z Nimi i udałem się w towarzystwie Asi(Nefre), Wieśka, Mirka(mklos), Jarka(jarhaw) w drogę powrotną do Tczewa przez miejscowości takie jak:  Jantar, Mikoszewo, Kiezmark, Leszkowy, Steblewo, Koźliny i Czatkowy. W Tczewie pożegnałem się najpierw z Aśką i Wieśkiem. Później na drodze DK.91 z Jarkiem i Mirkiem.

Było miło i towarzystwo dopisywało. W drodze powrotnej ze Stegny do Tczewa robiliśmy kilka przerw.

Pogoda dopisywała, popołudniu wyjrzało też nawet słoneczko, obyło się bez deszczu, drogi suche, miejscami kałuże.

Wszystkim uczestnikom dzisiejszej wycieczki rowerowej dziękuję:))

Trasa niedzielnej wycieczki rowerowej:

Zdjęcia z wycieczki:

23-03-2014. Zdjęcie wspólne rowerzystów w Stegnie, od prawej Asia(Nefre), Artur(arturbike), Jarek(jarhaw), Mirek(mklos) i Wiesiek © daroexp

23-03-2014. Występ artystyczny zespołu na plaży w Stegnie, podczas niedzielnej wycieczki rowerowej © daroexp

23-03-2014. Ostatnia kąpiel morsów w morzu w tym sezonie, zdjęcie zrobione z plaży w Stegnie, podczas niedzielne wycieczki rowerowej © daroexp

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających Mój blog rowerowy :))

daro
| 10:40 środa, 26 marca 2014 | linkuj Mirek - Ten Twój rowerek, fajna maszynka była, jak pamiętam, stara sprawa, zeszłoroczna. Pozdrowienia i do zobaczenia :)
Artur - Dzięki, też za wspólny pobyt w Stegnie, co się tyczy propozycji wspólnego wypadu rowerowego po Żuławach, zastanowię się jeszcze, dobra. Pozdrowienia Artur :)
Marek - Powrót do zdrowia jest najważniejszy, jak nie teraz, to następnym razem. Pozdrowienia i do zobaczenia :)
sikorski33
| 08:31 środa, 26 marca 2014 | linkuj Fajna impreza;) Szkoda że nie mogłam być z Wami:(
arturbike
| 21:02 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj Dzięki Daro za mile spędzony czas :-)
Szykuj się na sobotę info na wix.com
Mirekbiker60
| 14:31 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj Darek, nic pilnego,chciałem zagaic o rowerku który widziałeś w Królewie.Będę szukał dla niego nowego Pana:-))Pozdro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zensp