26-04-2014. Wycieczka grupowa do Wyspy Sobieszewskiej.

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 3

W grupie 9 osobowej wybraliśmy się na rowerach do Wyspy Sobieszewskiej pooglądać krajobraz Wisłoujścia i Rezerwatu Ptasi Raj.

W Przejazdowie opuściła nas rowerzystka Mirka i udała się w drogę powrotną do domu. Dalej jedziemy już w 8-osobowym składzie.

Pogoda była raz piękna i słoneczna, to innym razem popołudniu znowu przy rzece Martwa Wisła, zaczęło się chmurzyć, a w drodze powrotnej przez miejscowość Koźliny, dopadła Nas burza z deszczem.

Trasa z Tczewa do Wyspy Sobieszewskiej: Tczew->Czatkowy->Koźliny->Krzywe Koło->Suchy Dąb->Grabiny Zameczek->Wróblewo->Przejazdowo->Wiślinka

Trasa z Wyspy Sobieszewskiej do Tczewa:

Sobieszewko->Sobieszewska Pastwa->Trzcinisko->Kiezmark->Leszkowy->Długie Pole->Giemlice->Steblewo->Koźliny->Czatkowy->Tczew

Mapka trasy wycieczki:

Fotki z wycieczki:

26-04-2014. Nasza grupa rowerowa na drodze do Przejazdowa, podczas sobotniej wycieczki © daroexp

26-04-2014. Wisłoujście do Zatoki Gdańskiej, żaglówka na rzece Śmiała Wisła, zdjęcie zrobione z łachy kamiennej oddzielającej jezioro Ptasi Raj od koryta rzeki Wisły © daroexp

26-04-2014. Ja i koleżanka Asia na mostku, z lewej strony mamy widok na rzekę Śmiała Wisła (Wisłoujście do Zatoki Gdańskiej), z prawej widok na jezioro Ptasi Raj © daroexp

26-04-2014. Widok na tablicę informacyjno-poglądową przy Rezerwacie Ptasi Raj, pokazane są różne gatunki ptaków zamieszkujące Rezerwat Ptasi Raj, podczas sobotniej wycieczki © daroexp

26-04-2014. Na drodze leśnej w Rezerwacie Ptasi Raj, na Wyspie Sobieszewskiej, podczas sobotniej wycieczki © daroexp

26-04-2014. Rowerzyści Tczewscy na drodze leśnej do pierwszej wieży widokowej w Rezerwacie Ptasi Raj, na Wyspie Sobieszewskiej © daroexp

26-04-2014. Krajobraz jeziora Ptasi Raj, widziany z wieży obserwacyjnej w rezerwacie, podczas sobotniej wycieczki rowerowej po Wyspie Sobieszewskiej © daroexp

26-04-2014.Krajobraz z wieży widokowej w Rezerwacie Ptasi Raj na Wyspie Sobieszewskiej, podczas sobotniej wycieczki © daroexp

26-04-2014. Widok na rzekę Martwa Wisła, a w oddali widać ciemne chmury burzowe
26-04-2014. Widok na rzekę Martwa Wisła, a w oddali widać ciemne chmury burzowe © daroexp

Ogólnie wycieczka się udała:-)

Dziękuje wszystkim uczestnikom wycieczki za wspólnie spędzony czas na rowerach i pogawędki:-)