30-04-2014. Wieczorem po okolicznych wioskach..

Środa, 30 kwietnia 2014 · dodano: 30.04.2014 | Komentarze 2

Dziś wieczorem postanowiłem troszkę pojeździć na rowerze po Tczewie i po okolicznych wioskach.

Trasa wycieczki przebiegała przez: Tczew.ul.Wojska Polskiego->ul.30.Stycznia->Pętla autobusowa Tczew.Oś.Czyżykowo->ul.Nadbrzeżna->Bulwar Wiślany.Wystawa z okazji 10 rocznicy w Unii Europejskiej i inwestycje w Tczewie->Most Lisewski->Lisewo Malborskie->Stara Wisła->Kończewice->DK.22.Most-Knybawski->Bystrze->Mątowy Wielkie.Sanktuarium Błogosławionej Doroty.

Powrót tą samą trasą przez miejscowości: Bystrze->Kończewice->Stara Wisła->Lisewo Malborskie->Most Lisewski->Tczew.Bulwar Wiślany->ul.Czyżykowska->koło Wieży Ciśnień->Rondo przy Urzędzie Miasta->ul.Wojska Polskiego->Dom.

Pogoda lekko wietrzna.

Fotka zrobiona na Bulwarze Wiślanym:

30-04-2014. Płynące barki transportowe na rzece Wiśle, z widokiem na Most Lisewski. Fotka zrobiona z Bulwaru Wiślanego w Tczewie, podczas wycieczki rowerowej © daroexp

Jeździło się dobrze i wycieczka zakończona pomyślnie.