16-05-2014. Z Markiem po Kociewiu.

Piątek, 16 maja 2014 · dodano: 16.05.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj telefon od Marka, decyzją wspólną postanawiamy troszkę pojeździć po okolicznych wioseczkach naszego pięknego Kociewia.

Najpierw Jezioro Damaszka.

Później przez Goszyn, Zwierzynek i las Rokicki docieramy do Jeziora Wielkiego Rokickiego.

Wracamy do Tczewa przez Śliwiny, tutaj zahaczamy stawki w Górkach, następnie udajemy się do Bałdowa, aby lokalnymi ścieżkami nad rzeką Wisłą dojechać do Bulwaru Wiślanego.

W Tczewie przejeżdżamy koło Galerii Kociewskiej i Dworca PKS, ścieżką rowerową przy ulicy Północnej dojeżdżamy do ulicy Gdańskiej, przy cmentarzu żegnam się z Markiem, a sam jadę dalej przez ulicę Jedności Narodu do domciu.

Pogoda była słoneczna, lecz towarzyszył Nam wiatr z północy kraju.

Tutaj mapka trasy wycieczki:

Fotki z wycieczki:

16-05-2014. Ja i mój rowerek nad jeziorem Wielkim Rokickim, podczas wycieczki rowerowej po Kociewiu © daroexp

16-05-2014. Marek na drodze leśnej, jedziemy do jeziora Wielkiego w Rokitkach Tczewskich © daroexp

16-05-2014. Tutaj kolega Marek na drodze do Turze, podczas wycieczki rowerowej po Kociewiu © daroexp

16-05-2014. Gdzieś tam w koronie drzewa przebija się słoneczko, będąc przy jeziorze Damaszka w Turze, podczas wycieczki rowerowej © daroexp

Dzięki Marek za wspólnie spędzony czas na rowerach:-)