17-05-2014. Grupowo do Gniewa na zawody biegaczy.

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 17.05.2014 | Komentarze 3

Dziś grupowo udaliśmy się do Gniewa, na zawody biegaczy na dystansie 8km, wśród których był też mąż naszej uczestniczki wycieczki Mirki - Leszek, zajął On na mecie zaszczytne 3 miejsce, w swojej kategorii wiekowej. W Gniewie zwiedziliśmy też główny dziedziniec Zamku Krzyżackiego.  Mogliśmy obejrzeć różne imprezy muzyczne koło zamku, m.in też przygotowania do bicia rekordu Guinnessa na najdłuższą regionalną potrawę Kociewską. W miejscowości Ciepłe pod Gniewem, dołączył do naszej grupy też kolega Mirek(mklos).

opis cdn..

Pogoda słoneczna, z lekkimi zachmurzeniami i wiaterkiem północnym który raz pomagał, to innym razem Nam przeszkadzał w jeździe:-)

Mapka trasy wycieczki:

Fotki z wycieczki:

17-05-2014. Krótki postój w Rybakach, podczas sobotniej wycieczki do Gniewa. Od lewej Mirka, Marek, Asia i Hania © daroexp

17-05-2014. Widok na główny dziedziniec Zamku Krzyżackiego w Gniewie, przygotowane wystawy na Noc Muzeów, podczas sobotniej wycieczki rowerowej
wycieczki rowerowej © daroexp

17-05-2014. Piękna armata stojąca przy jednej ze ścian, na głównym dziedzińcu Zamku Krzyżackiego w Gniewie © daroexp

17-05-2014. Zdjęcie grupowe wszystkich uczestników wycieczki rowerowej na dziedzińcu Zamku Krzyżackiego w Gniewie © daroexp

Dzięki wszystkim uczestnikom dzisiejszej wycieczki za wspólnie spędzony czas na rowerach i za pogaduszki w chwilach wolnych:-)

Wycieczka zakończyła się pomyślnie:-)

daro
| 11:50 wtorek, 20 maja 2014 | linkuj Mariusz - Wiem, coś z Arturem nie wypaliło, były duże szanse na połączenie wspólnych sił i eskapadę do Gniewa:-) Co się odwlecze, to nie uciecze:-) Do następnego spotkania...
Monika - W okresie Letnim jest dużo imprez plenerowych na terenie zamku w Gniewie i Malborku, polecam zobaczyć turnieje rycerskie organizowane dla przyjezdnych gości, kiedyś nawet byliśmy z żoną na spektaklu świetlnym pokazywanym po zachodzie słońca i na niejednym turnieju rycerskim, rok w rok, rewelacyjne imprezy, tylko trzeba sprawdzić terminy imprez:-) Pozdrawiam koleżankę z Kaszub:-)
Monica
| 17:51 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Na dziedzińcu zamku w Gniewie też kiedyś byłam, ale zabrakło nam czasu na zwiedzenie go w środku ;-(
sierra
| 17:33 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Darek,
o mały włos a Ebowo by dołączyło do Waszej Imprezy ;)
Super wycieczka :)
Gratki dla Tczewskiej Ekipy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejz