Rowerówka - Tczew-Przywidz-Tczew.

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 3

Witam,
W dniu dzisiejszym w towarzystwie trójki rowerzystów - Asi, Wieśka i Tomasza wybraliśmy się na ciekawą wycieczkę rowerową z Tczewa do Przywidza.

Po pokonaniu przeszło 40-paru kilometrów tuż przed Przywidzem (mieliśmy ok.9 km do samego Przywidza), nasz towarzysz rowerowy - Tomasz musiał zawrócić i udać się w drogę powrotną do Skarszew i dalej do Tczewa.

Tak więc dalszą trasę rowerową przejechaliśmy we trójkę z Asią i Wieśkiem.
Po dość stromym zjeździe ulicą (według tabliczki 11% nachylenia) dojechaliśmy do przedmieścia Przywidza. Postanowiliśmy zrobić dłuższy odpoczynek przy najbliższym kąpielisku nad jeziorem Przywidzkim.
Pogoda była piękna i słoneczna, miałem też okazję wykąpać się na strzeżonym kąpielisku nad jeziorem Przywidzkim, woda była ciepła i w miarę czysta.

Po przerwie obiadowej, odpoczynku i wspólnych zdjęciach ruszyliśmy w dalszą trasę.

W Przywidzu zwiedziliśmy też stajnie z końmi i pobliski Park Przygody tzn.ścieżki wspinaczki linowej, tyrolki, wiszące kładki w powietrzu, a to wszystko w pobliskiej dolince leśnej, po drugiej stronie terenu na wzniesieniach można było dostrzec wyciągi narciarskie, które w okresie zimowym są czynne dla narciarzy.

Droga powrotna do Skarszew była spokojna, dominowała duża ilość zjazdów na ulicach, co było nie bez znaczenia dla naszej trójki rowerzystów.
Droga ze Skarszew do Godziszewa i dalej do Turze była praktycznie zjazdowa.
W gminie Turze rozstałem się z Asią i Wieśkiem.

W miarę szczęśliwie wróciłem do domu.
Miło wspominam tą wycieczkę rowerową.

Podziękowania dla Asi, Wieśka i Tomasza za wspólną przygodę rowerową.

Nasza ekipa rowerowa:

Uczestnicy wycieczki rowerowej z Tczewa do Przywidza. © daroexp

Trasa wycieczki rowerowej na mapie:
Link do mapki z trasą wycieczki rowerowej.

Krótka przerwa i okazja do zrobienia wspólnego foto, od lewej Tomek, w środku Darek, po prawej Asia.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza-Wspólne foto. © daroexp

Grupa rowerowa w drodze. Od lewej strony Tomek, po prawej Asia, z tyłu Wiesiek.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Grupa rowerowa w drodze. © daroexp

Piękno polskich jezior. Widoczek na jezioro i na lilie.
Wycieczka rowerowa z Tczew do Przywidza. Widoczek na jezioro i na lilie. © daroexp

Krajobraz pól i łąk.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Krajobraz pól i łąk. © daroexp

Tunel z drzew nad ulicą.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Tunel z drzew 1. © daroexp

Grupa rowerowa na leśnej drodze asfaltowej.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Grupa rowerowa na leśnej drodze. © daroexp

Asia i Wiesiek w akcji. Zjazd rowerami po szutrówce leśnej.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Zjazd rowerowy po szutrówce. © daroexp

Tunel z drzew nad drogą leśną.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Tunel z drzew nad drogą leśną. © daroexp

Ciekawostka artystyczna. Rzeźby zwierząt leśnych i domowych na trawniku przed domem.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Ciekawy zwierzyniec przy domu. © daroexp

Ciekawostka przyrodnicza. Bociek drepczący po łące.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Bociek na łące. © daroexp

Wita nas gmina Przywidz.
Wycieczka rowerowa z Tczewa do Przywidza. Gmina Przywidz-Witamy © daroexp

Asia i Wiesiek na pomoście kąpieliska w Przywidzu.
Nasi rowerzyści na pomoście kąpieliska w Przywidzu. © daroexp

Moja fotka. Droga powrotna z Przywidza do Skarszew.