Wieczorna rowerówka po Tczewie i okolicy.

Czwartek, 22 listopada 2012 · dodano: 23.11.2012 | Komentarze 2

Tego dnia, wieczorem postanowiłem troszkę pośmigać na rowerku. Pogoda dopisywała, nie za zimno, po prostu w sam raz, jak na tą porę roku. Zauważyłem iż policja mocno kursowała po ulicach Tczewa, po tym jak mnie chciano wylegitymować na dowód przy Bulwarze nad Wisłą, ba, jeszcze alkotest chciano przetestować. No cóż, ich prawo, co oczywiście nie oznacza, że ja też nie mam prawa zapytać się, co i jak. Ostatecznie zakończyło się na grzecznościach i pożegnaniu z naszymi funkcjonariuszami policji. Trasa przebiegała różnie, troszkę po Starym Mieście, po Bulwarze nad Wisłą, przez osiedle Suchostrzygi, zamykając pętlę na Abisynii(osiedle Staszica) i powrót do centrum Tczewa.

Mapka trasy:
- dodam niedługo

Kategoria Rekreacja, Samotnie

daro
| 08:28 sobota, 24 listopada 2012 | linkuj Wiesz co Przemek, to była kontrola rutynowa, nie musieli mieć powodów. Jak do tej pory, przez wiele lat jeżdżenia na rowerze nie musiałem się im legitymować (ba, dookoła Polski to nawet "drogówka" stawała obok i kontrolowała samochody, zero stresu). Wyjeżdżali od strony mostu Lisewskiego, tym bardziej że kamizelka odblaskowa i oświetlenie z przodu i z tyłu było ok, ba nawet na most drogowy nie wjeżdżałem(no bo tutaj mogliby zarzucić że zakaz, e... tam). Piszę zero stresu. Pozdrower :)))
przemek1995
| 13:17 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj Jeszcze się nie spotkałem z tym że policja w naszym mieście zatrzymała rowerzystę.
Dziwne trochę że od tak, zatrzymali.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr