Niedzielne rowerowanie z bikerami z Elbląga.

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 9

Dziś miałem w planach spotkać się na trasie z Tczewa do Przejazdowa z rowerzystami z miasta Elbląg. A zaczęło się to od tego, iż rowerzysta Artur arturbike skontaktował się ze mną e-mailowo i poinformował o niedzielnej "rowerówce" z Elbląga do Twierdzy Wisłoujście nad rzeką Motława. Po zbiórce w Gdańsku grupa Elbląska miała pojechać dalej "Szlakiem rzeki Motławy" do Tczewa przez Suchy Dąb i Krzywe Koło. Z Tczewa mieli plan powrotu do Elbląga trasą przed Nowy Staw, Rakowo i Jazowa.

A więc, udało się, w Wiślinie spotkałem pierwszych trzech rowerzystów w/w grupy elbląskiej tzn. organizatora imprezy Krzyśka-kbialy2002, Artura-arturbike i Bartka-bartek001, po przedstawieniu się i wspólnych fotkach postanowiliśmy pojechać dalej trasą wzdłuż rzeki ku wsi Lędowo, tutaj dołączyło się jeszcze dwóch rowerzystów z Elbląga tzn. Mirek Mirekbiker60 i Rafał rafi1368, zrobiliśmy wspólne foto przy kamieniu informacyjny o znajdowaniu się na Szlaku Mennonickim. Razem w ilości sześciu bikerów pojechaliśmy w kierunku Grabiny Zameczek i dalej przez Suchy Dąb i Krzywe Koło(tutaj małe zakupy w sklepie spożywczym), a następnie do Czatkowych i Abisynii, aby ostatecznie dotrzeć do Mostu Lisewskiego na Wiśle w Tczewie. Przed mostem pożegnałem się z nowo poznanymi rowerzystami, było fajnie, gdyby nie zimy wiatr i ranne mgły na wycieczce rowerowej, ale i tak było nieźle.
Dotarłem ostatecznie przed dom, zaczynał powoli popadywać deszczyk.

Pozdrawiam Was chłopaki z Elbląga :)))

Mapka trasy:

[url=[/url]

Galeria:

Gęsta mgła na drodze we wsi Koźliny.

Niedzielne rowerowanie-Wieś Koźliny i gęsta mgła na ulicy. © daroexp

Gęsta mgła na drodze przed wsią Krzywe Koło.
Niedzielne rowerowanie. Gęsta mgła na drodze we wsi Krzywe Koło. © daroexp

Na trasie do Przejazdowa, jeszcze sam, ale niedługo spotkam bikerów z Elbląga.

Niedzielne rowerowanie-Przed wsią Grabiny Zameczek. © daroexp

Tutaj na zdjęciu z rowerzystami z Elbląga. Na moście ścieżki rowerowej w Wiślinie (zdjęcie udostępnione dzięki Krzyśkowi i Arturowi z Elbląga).

Wspólna fotka przy kamieniu oznaczającym szlak Mennonitów. (fot. arturbike)

Na trasie do Tczewa. (zdjęcie udostępnione dzięki Krzyśkowi z Elbląga).

Przy wjeździe na most Lisewski. Pożegnanie z rowerzystami (zdjęcie udostępnione dzięki Krzyśkowi z Elbląga).

MARECKY
| 22:37 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Faktycznie :-). Nawet ja nie miałem tej świadomości. Nawiązywałem do ESR Dareckiego :-).
Mirekbiker60
| 20:10 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Daro,dzięki za nawigację.Liczę na następne wyjazdy.Pozdro.
arturbike
| 18:30 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Dzięki Daro za wspólne rowerowanie. Było super spotkać się na live, poznać i pogadać.
Do następnego spotkań, 9.12.2012 bankowo.
pozdrower
artur
| 17:25 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Cześć MARECKY,
No tak jakoś mi się napisało, masz rację, zmieniłem na bikerów z Elbląga. Sprawdziłem na przeglądarce, fakt istnieje Elbląska Grupa Rowerowa STOP. Nie ma co, żeby nie wprowadzać w błąd przeglądających, wprowadziłem już poprawki, dzięki za zwrócenie uwagi.
Pozdrower :)))
Daro
MARECKY
| 19:25 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj EGR - a to coś nowego :-). Pozdrower.
bartek001
| 21:18 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Wielkie dzięki za miła jazdę i poprowadzenie nas w kierunku Tczewa :)
daro
| 21:10 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Asia - Dziękuję za zwrócenie uwagi, naniosłem już poprawki. Pozdro :)
Nefre
| 20:35 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Wszystko fajnie, ale miejscowości Wiślina i Lędowo należą do gminy Pruszcz Gdański, tym samym nie są gminami...
rafi1368
| 20:18 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj Podziękowania należą się i dla ciebie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylwul