Wypad rowerowy do Elbląga. Test kondycyjny. 07-02-2013.

Czwartek, 7 lutego 2013 · dodano: 07.02.2013 | Komentarze 4

Opiszę krótko i rzeczowo, a więc:
Pogoda była ok, ulice i drogi w dużej części suche, bez kałuż, dobrze się kręciło.
W Nowym Stawie 15 min. przerwa u "Jędrusia" na ciacha i małą kawkę.
W Świerkach fotka ładnego kościółka, w Wiercinach i Jazowej fotki pięknego czerwonego nieba. Po za tym, psiaki jak latały po wioskach i ulicach, tak dalej obszczekują rowerzystów. W drodze powrotnej(już jest ciemno), w "Biedronce" w Nowym Stawie-małe zakupy, głównie picie, bo pragnienie było straszne.
Do 50 km, był "luzik", ale już po pokonaniu 60-paru kilometrów tempo jazdy troszkę zmalało do 19-20km/h.
Jazda ciągła, testowa kondycję do 80km, bez problemów. Ostatnie 19-20km, jechało się siłą woli, koncentracja do końca zachowana, mimo mocnych reflektorów samochodów jadących z na przeciwka.
Ogólnie Jestem zadowolony, postanowiłem, wykonałem, zakończyłem.
Zdążyłem jeszcze na imprezę rocznicową do teściów.
Koniec relacji.

Trasa rowerowa:
[url=[/url]

Fotorelacja: Skromna, coś tam jest, czasu mało, terminy goniły.

Tutaj fotka wieczornego nieba, widzianego z ulicy we wsi Jazowa.

Wypad rowerowy do Elbląga. Wieczorne niebo widziane z ulicy we wsi Jazowa. © daroexp

Ujęcie foto drogi z przydrożnymi drzewami, z Chlebowa do Świerek. 07-02-2013.
Wypad rowerowy do Elbląga. Przydrożne drzewa na drodze z Chlebowa do Świerek, koło Nowego Stawu.07-02-2013. © daroexp

Kościół poewangelicki p.w.św.Wojciecha w Świerkach z końca XVIII w. Zdjęcie następne opisuje historie tego obiektu sakralnego.
Wypad rowerowy do Elbląga. Kościół p.w.św.Wojciecha w Świerkach. © daroexp

Tablica informacyjna Kościoła p.w.św.Wojciecha w Świerkach.
Wypad rowerowy do Elbląga. Tablica informacyjna Kościoła p.w.św.Wojciecha w Świerkach z XVIII w. 07-02--2013. © daroexp

Nefre
| 21:34 sobota, 9 lutego 2013 | linkuj Witaj Darku, fotek z Elbląga i okolic mam wiele,także spoko i nie widzę powodu do "unoszenia się":))).Na razie korzystany z uroków zimy i szusujemy na nartach:))))
daro
| 17:24 piątek, 8 lutego 2013 | linkuj Cześć Asia. Odpowiem Ci grzecznie i kulturalnie, pojedź do Ebowa, porób parę fotek i będziesz miała piękne pamiątki z tego miasta :) No i czekam, aż wreszcie zaczniecie kręcić na rowerkach -:) Pozdrower -:) Daro
Nefre
| 14:18 piątek, 8 lutego 2013 | linkuj Ja nie widzę żadnych fotek z Elbląga:((((

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa darzy