• Temperatura -1.0°C

Rowerówka sobotnia, ranno-popołudniowa. Tczew-Dąbrówka Tczewska-Skarszewy-Godziszewo-Turze-Tczew.16-02-2013.

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 16.02.2013 | Komentarze 6

A więc było tak, zadzwoniłem do Marka-sikorski33 z propozycją wspólnego pojeżdżenia na rowerach. Wstępnie umówiliśmy się na godzinę 10:00. Między czasie, przypomniałem sobie o Jarku-jarhaw. Zadzwoniłem do niego i już nas było trzech. Z Jarkiem umówiłem się na 10:15, koło "amfibii" na ul.Wojska Polskiego. Kolega przyjechał pod umówione miejsce i we dwójkę pojechaliśmy do Marka na Suchostrzygi. Wyjeżdżamy we troje z Tczewa ok.godz.10:25.
Plan trasy taki: Tczew->Dąbrówka Tczewska->Mieścin->Malenin->Sobowidz->Gołębiewo->Ełganowo->Cząstkowo->Przerębska Huta->Skarszewy->, zjazdem na Godziszewo->Marianka->Turze->Stanisławie->Szpęgawa i dalej do Tczewa.
Za dużo tu by było się rozpisywać, skrótowo, wycieczka się udała, pogoda nie rozpieszczała, przymrozki. Przed Skarszewami, w lasach i na drodze zima na całego, pięknie i biało.
Po dojechaniu do Tczewa, najpierw pożegnaliśmy się z Markiem na ul.Jagiellońskiej, a następnie, Ja pożegnałem się z Jarkiem na ul.Wojska Polskiego. I to by było na tyle.
Koniec relacji.

Dzięki Marku i Jarku za wspólne sobotnie rowerowanie :)))

Mapka trasy rowerowej:
[url=[/url]

Fotorelacja:

Sobotnie rowerowanie. Jarek na ul. Wojska Polskiego w Tczewie.16-02-2013. © daroexp

Sobotnie rowerowanie. Marek i Jarek na drodze. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnie rowerowanie. Ptasi zlot na drutach. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnie rowerowanie. Krótki postój na drodze, na zdjęciu Marek i z tyłu Jarek. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnie rowerowanie. Rowerki na leśnym parkingu. 16-02-2012. © daroexp

Sobotnie rowerowanie. Uczestnik rowerówki - Jarek - jarhaw. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnia rowerówka. Rowerzysta Marek w akcji. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnia rowerówka. Rowerzysta Darek w lesie na parkingu. 16-02-2013. © daroexp

Sobotnia rowerówka. Fontanna na Starówce w Skarszewach. 16-02-2013. © daroexp

daro
| 12:10 wtorek, 19 lutego 2013 | linkuj @Nefre - Asia nie przejmuj się, mnie też nie zawsze wszyscy informują o planach rowerowych, nieraz wyskoczy jakiś spontan i dalej już jakoś samo się kręci -:) Miłego tygodnia -:) Daro
Nefre
| 20:15 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Darku jechać mogliśmy,ale nas nikt nie poinformował o Waszych planach:((((
daro
| 15:15 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Nefre - No I to by się zgadzało Asiu, dzięki za czujność :), szkoda że nie mogliście być :(, ale liczę jeszcze na wspólny wypad :)
sikorski33 - Marku, mi też się fajnie jechało :),opis już poprawiłem, no i do następnej eskapady :)
Pozdrowerek dla Was :)))
sikorski33
| 14:13 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Fajnie się jechało:) Ostatnie zdjęcie zrobiłeś w Skarszewach,popraw .
Nefre
| 11:53 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Pięknie - tylko, czy to na pewno jest starówka w Nowym Stawie:))))))))))))))))))))) Bo mi się krajobraz nie zgadza:)))
arturbike
| 17:07 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Pięknie Panie, pięknie
:-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet