• Temperatura -3.0°C

Wieczorny wypad rowerowy do Gniewa i z powrotem. 22-02-2013.

Piątek, 22 lutego 2013 · dodano: 22.02.2013 | Komentarze 3

Dziś wieczorem wspólnie z Jarkiem zrobiliśmy małą rundkę z Tczewa do Gniewa i z powrotem. Pogoda typowo zimowa, z mrozkiem do -3st.C.
Start był o godz.17:26. Koniec o godz.22:30.
Wypad rowerowy się udał. Od czasu do czasu na drogach lokalnych i szutrowych zaliczaliśmy to mniejsze lub większe dziury w nawierzchni, dużo oblodzonych i nieraz ośnieżonych dróg zmuszało nas do czujniejszej i wolniejszej jazdy.
Trasa przebiegała przez następujące punkty: Tczew.ul.Wojska Polskiego->Bałdowska->Gorzędziej->Mała Słońca->Rybaki->Gręblin->Droga krajowa.nr.1->Wielki Garc->Małe Walichnowy->Wielkie Walichnowy->Polskie Gronowo->Ciepłe->Gniew->Gniew.Zamek.
Trasa powrotna odbyła się tą samą trasą z małą zmianą: Pojechaliśmy na Międzyłęż, a następnie na Pasiska do Rybaków(trasa wzdłuż wałów przeciwpowodziowych, droga szutrowa, ok.3km.).Następnie Mała Słońca->Gorzędziej->Bałdowo->Tczew.
Pożegnanie z kolegą Jarkiem w centrum Tczewa. Powrót do domu.
Koniec relacji.

Dzięki Jarek za wspólne rowerowanie, fajny dystans zaliczyliśmy i ta zimowa pogoda :)))

Mapka trasy:
[url=[/url]

Fotorelacja:

22-02-2013. Wieczorna rowerówka. Na trasie, przed stacją paliwową STATOIL w Gręblinie. © daroexp

22-02-2013. Wieczorna rowerówka. Przed wejściem do marketu "Tesco" w Gniewie. © daroexp