• Temperatura -2.0°C

Wypadzik rowerowy do Białej Góry, na spotkanie z Arturem. 23-02-2013.

Sobota, 23 lutego 2013 · dodano: 23.02.2013 | Komentarze 4

Plan był taki, pojechać na rowerku do Białej Góry i spotkać się z kolegą Arturem, który w dniu dzisiejszym planował atak na Gniew, a dokładniej - Zamek w Gniewie.
Wszystko odbyło się jak potrzeba, trasę pokonałem dość szybko(nie obyło się bez dwóch "gleb" na oblodzonej drodze). Na miejscu tzn. już na moście Śluzy rzecznej w Białej Górze, spotkałem nareszcie Artura. Tutaj szybkie fotki. Jeszcze zaliczyliśmy sklepik spożywczy, a po krótkiej przerwie, dalej w drogę, ku Rezerwatowi Przyrody - Las Mątowski. Po niedługim czasie znaleźliśmy się w Mątowach Wielkich, Bystrze, później drogą krajową nr.22 przez Most Knybawski na Wiśle do krzyżówki na Gorzędziej i do Tczewa. Tutaj pożegnałem się z kolegą Arturem. On ruszył dalej ku wsi Gorzędziej, Mała Słońca, Rybaki, z celem dojechania do miasta Gniew. Podziwiałem Go, miał już na tą chwilę troszkę km "w nogach" i byłem ciekawy czy Mu się uda zrealizować plan.
Ja tymczasem ruszyłem drogą lokalną przez Bałdowo do Tczewa.
Dotarłem cały i zdrów do domciu. Tego dnia zrobiłem niespełna 58km i uważam że wystarczy. Warunki pogodowe zmienne, od przymrozków do 2st.C, z wiaterkiem lub pod wiatr. No i to by było tyle.
Koniec relacji.

Dzięki Artur za Wspólne kręcenie na rowerkach :)))

Mapka trasy rowerowej:
[url=[/url]

Fotorelacja:
Szybka fotka, Artur i Darek na moście śluzy rzecznej w Białej Górze. 23-02-2013.

23-02-2013. Sobotnia rowerówka. Tczew-Biała.Góra. Artur i Darek na moście śluzy w Białej Górze. © daroexp

Troszkę inne ujęcie, Artur i Darek na moście śluzy rzecznej w Białej Górze. 23-02-2013.
23-02-2013. Sobotnia rowerówka. Tczew-Biała.Góra. Inne ujęcie, Artur i Darek na śluzie rzecznej w Białej Górze. © daroexp

arturbike
| 21:24 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Dzięki Daro za wspólny kawałek mojej wyprawy :-)
Wszystko przebiegło zgodnie z planem jeżeli idzie o trasę, czasowo poślizg 2.30 od planowanego. Las za Węgrami i błoto w Rybakach zrobiło swoje hihihiiiii ;)
Ale i tak było super
Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi.
Nefre
| 18:48 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Fajna wycieczka:))
daro
| 14:45 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Marek, dzisiaj to było wszystko na wariackich papierach, serio, po wczorajszej wieczornej eskapadzie z Jarkiem do Gniewa, to dziś z rana miałem "lenia" jak "cholera". Jakoś się przemogłem. Przed 9-tą drałowałem wzdłuż wałów, aby zdążyć do Piekła i Białej Góry.
Dobra, następnym razem dam znać -:)
Pozdrawiam i Miłej Soboty -:) Darek
sikorski33
| 14:13 sobota, 23 lutego 2013 | linkuj Szkoda że nie dałeś znać, bym z tobą pojechał:(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gener