Wspólny wypadzik do Nowego Stawu. Trening rowerowy. 26-02-2013.

Wtorek, 26 lutego 2013 · dodano: 26.02.2013 | Komentarze 2

Dziś pod wieczór wykonałem telefon do Jarka, 20 min później już wspólnie kręciliśmy na rowerkach z Lisewa Malborskiego do Nowego Stawu, przez Dąbrowę, Lichnowy i Trępnowy. Krótka przerwa koło "Ołówka" w centrum Nowego Stawu. Droga powrotna przebiegła tą samą trasą ku Tczewowi. W Lisewie Malborskim pożegnałem się z kompanem rowerowej eskapady, a sam udałem się w kierunku Tczewa do domu.
Pogoda Nam dopisywała, mały ruch samochodowy na drodze.

Dzięki Jarek za wspólny trening rowerowy i do następnego... :)))
Koniec relacji.

Kategoria Duet., Trening

daro
| 09:48 środa, 27 lutego 2013 | linkuj No staram się, staram, ale pewnie Ciebie nie dogonię -:), ostatnio z Jarkiem dość często śmigamy, mieszka niedaleko, to nie problem. Dziś wieczorem też gdzieś pognam(y), zobaczy się jeszcze -:) Pozdr -:)
arturbike
| 07:08 środa, 27 lutego 2013 | linkuj A jednak pojechałeś wieczorkiem :-) super
:-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet