21-07-2013.Niedzielna rowerówka do Sztumu przez pola, lasy i łąki.

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 0

Plan był taki, przed 10 podjechałem do Jarka w Lisewie Malborski, następnie pojechaliśmy do Andrzeja i jego syna Mateusza. We czwórkę wyruszyliśmy na rowerach do Lichnowy, po przejechaniu 500m ścieżką rowerową ku Trępnowy najechaliśmy na potłuczone szkła po butelkach piw marki Heinken i Specjal(naliczyłem 3 potłuczone butelki), mieliśmy dużo szczęścia, żaden z naszych rowerów nie złapał "kapcia", na długości 3 metrów była istna szklanka, postanowiłem posprzątać resztki szkła dla bezpieczeństwa innych rowerzystów. Ruszyliśmy ku Trępnowy, dalej na Malbork, tutaj małe zakupy w sklepie spożywczym, dalej zeszliśmy na szlak rowerowy czerwony nad Nogatem, dalsza trasa przebiegała drogami szutrowymi przez pola i lasy aż do samego Sztumu(czerwonym szlakiem rowerowym). Pogoda była rewelacyjna, bardzo upalnie, widać iż mieszkańcy Sztumu skorzystali z okazji i licznie wylegli na pobliską plaże przy jeziorze Sztumskim. Przy zamku zjedliśmy syty posiłek, po krótkiej przerwie ruszyliśmy w drogę powrotną ku Białej Górze, po dojechaniu na miejsce, krótki odpoczynek, dalej kierunek droga przez Rezerwat Mątowski i drogą wałową ku Mątowom Wielkim, Bystrze, Kończewice, Stara Wisła, Lisewo Malborskie, na liczniku 92km. Żegnam się z towarzyszami rowerowej przygody w Lisewie Malborskim. Szybki przejazd przez Most Lisewski na Wiśle i dalej do domciu w Tczewie.
Pogoda dała dzisiaj Mi się znaki, mimo to miło wspominam wycieczkę.
Pozdrawiam i dziękuje rowerzystom Jarkowi, Andrzejowi i Mateuszowi za wspólne rowerowanie :))

Mapa trasy wycieczki:
Mapka trasy:

Fotki z eskapady:

20-07-2013. Uczestnicy eskapady rowerowej - Andrzej, Jarek i Mateusz na drodze do Malborka © daroexp

20-07-2013. Wszyscy uczestnicy wycieczki rowerowej na moście drewnianym na rz.Nogat, w tle Zamek Krzyżacki w Malborku © daroexp

20-07-2013. Uczestnicy naszej wycieczki rowerowej na krótkim postoju, na szlaku czerwonym rowerowym za Malborkiem © daroexp

20-07-2013. Zdjęcie pięknego motyla na kierownicy jednego z rowerów na postoju w trakcie wycieczki © daroexp

20-07-2013. Na szlaku czerwonym rowerowy zamków Powiśla, do punktu widokowego nad Nogatem © daroexp

20-07-2013. Krajobraz doliny Nogatu sfotografowałem z punktu widokowego czerwonego szlaku rowerowego © daroexp

20-07-2013. Wycieczka rowerowa do Sztumu. Na zdjęciu rodzinka rowerowa ze Szczecina. Punk widokowy nad rz.Nogat na czerwonym szlaku © daroexp

20-07-2013. Stoimy przy mapie Szlaku Rowerowego Zamków Gotyckich Powiśla w Dolinie Nogatu © daroexp

20-07-2013. Rowerzysta Daro na moście drogowym śluzy rzecznej w Białej Górze © daroexp

20-07-2013. Uczestnicy wycieczki rowerowej Andrzej, z tyłu od lewej Mateusz i Jarek na moście śluzy rzecznej między Wisłą a Nogatem w Białej Górze © daroexp